Inline six Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Var på tur til rudskogen på fredag da jeg ble stoppa like før koppang i østerdalen. Skulle kjøre forbi tre biler etter å blitt lei av ujevn kjørestil opp og ned under fartsgrensa, men den siste bilen begynte plutselig å gasse på da jeg skulle passere så jeg ga full pinne da jeg var irritert og frustrert over den tidligere jojokjøringa Etterpå holdt jeg farten min en stund for å unngå å bli forbikjørt av sistnevnte som etterhvert sakket ut og la seg ned i fartsgrensa igjen. Så tok det ikke lange tiden før en sølvgrå bil kom faretruende fort etter meg og jeg skjønte omtrent hva det var. Blåe strober begynnte og blinke og jeg blinka meg inn på en rasteplass. Jeg ble tatt med inn i up bilen, forøvrig den nye typen saab 93. Jeg hadde blitt målt til en gjennomsnittsfart på 144,01kmt. på punkt til punkt måling. Noe som gir beslag fra 12 til 15 måneder pluss pallespikring i minimum 14 dager. Jeg var så paff at jeg bare godtok beslaget og alt på stedet, noe jeg angrer litt på nå. Kunne jo kansje fått ned straffen noe i og med at det var bare en person i upen og vi var to i min bil. Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem men
anders87 Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Hmm, kjedelig sak det der..! Hvor var det det skjedde da, på rettstrekka like etter bensinstasjonen og veikroa, kalt Øverengsmoen eller? Kommer fra Koppang serru.. Er vel ikke så mye og få gjort, når du allerede har godtatt beslaget, og han har det på måling, eventuelt film?
Dr_S Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Stikk ned på politistasjonen og trekk tilbake beslagssamtykket ditt.. Vent 3 uker
lossius Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 alt du sier i up bilen kan trekkes tilbake og du trenger ikke og gå go for d du sa da!!! ble jeg forklart når jeg satt i bilen til up. men ble du filmet er det lite og gjøre med d!
336mik Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Filmer blir skjelden brukt med mindre det er en rettsak som blir utrolig stor.
Inline six Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 Tviler på at han hadde film da han nådde igjen meg etter jeg hadde slakka ned, han viste meg bare en utregning på skjermen sin og ingen film.
oddis Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Trekk samtykket som det blir sagt. Kontakt advokat. Om politiet har film så bruker de å slette den etterhvert. Er det også kun en politimann i bilen kan du ha en mulighet.
Inline six Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 144km/h var vel litt drøyt da.... Jo litt enig, men tror ikke det er mange som med hånden på hjertet kan si at de ikke har vert opp i 144km/t ved forbikjøring, spesiellt hvis der er mer en to biler i slengen. Får 144km/t+ rimelig kjapt og umerkbart i en 328i for å si det sånn
Inline six Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 Trekk samtykket som det blir sagt. Kontakt advokat. Om politiet har film så bruker de å slette den etterhvert. Er det også kun en politimann i bilen kan du ha en mulighet. Får tenke litt på det, jeg vet jo at jeg har gjort noe galt, men samtidig er det rimelig surt, iallefall med tanke på gjøken i tredje bil som begynte å fjøle på når jeg skulle passere når det var han som sto får all jojokjøringa til å begynne med
RogE36R Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Off det der var leit. Ble tatt på vei gjennom voss jeg også, man da heldigvis "bare" i 105 i 80sonen, Hadde farten du ble tatt i ++++++++ rett før, skamflaks, men fortsatt 5000 smekk i bot, det svir rett før rudskogen..
hagenisse Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 men tror ikke det er mange som med hånden på hjertet kan si at de ikke har vert opp i 144km/t ved forbikjøring, spesiellt hvis der er mer en to biler i slengen. Får 144km/t+ rimelig kjapt og umerkbart i en 328i for å si det sånn IMO skal du være rimelig sløv hvis du ikke merker 144kmt/t. Du er langt opp i turtall på 3. gir da. Dessuten, gjennomsnittsfart på 144km/t er betyr jo at du lå i den hastigheten (eller var høyere) en stund.. Men, i dag stod det i avisen at 2/3 av dødsulykker har en eller annen form for rus involvert, og at 1/3 møteulykker skyldes at folk sovner, så er neppe 144km/t spesielt farlig.
Ad|oS Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 hagenisse, du skjønner godt hva han mener. Man når 144km/t ganske fort når man gasser på litt og har greit med motor Ville trukket samtykke hadde jeg vært deg. Du har ikke noe å tape på det, og i beste fall får du tilbake lappen. Tviler litt på at du gjør det, men er et langskudd hehe
Ågedal Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Ta straffen, har du først stappa pinnen i ræva aå nytter det ikke å ta den ut igjen!
hagenisse Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 hagenisse, du skjønner godt hva han mener. Man når 144km/t ganske fort når man gasser på litt og har greit med motor Hva er greit med motor da? 400hk? Z3'n min er jo raskere enn 328, men det er ikke som den når 140 sånn med en gang for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå