steffen- Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 har seg slik at jeg skulle ha av alt sammen foran der. hovedlykta og blinklyset. også øyelokk. men de er ikke i veien tror jeg. har løsnet på hele dritten. men mangler et sted og det er ut mot sideskjermene. men skjønner ikke åssen jeg skal få den av. den lista under lykta sitter fast i skjermen og den lista under, skal vell være med lykta ut.. så mangler bare den. faen. er det slik at jeg må ta ut blinklyset først? håper ikke det fordi da men jeg ta av øyelokka og de sitter som faen. baaaaaah. hjelp meg. er det bare og presse den greie som sitter ved skjermen. eller dra. jeg skjønnte ikke. gikk ikke ann og presse ned den greie og dra lykta. satt som faen.
hagenisse Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 faen. har du løsnet alle de faens skruene? faen. tipper det er en skrue i nærheten av det faens blinklyset som kan være faen så vanskelig å komme til når det er montert. faen. faen.
Spiritus Sancti Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 faen. har du løsnet alle de faens skruene? faen. tipper det er en skrue i nærheten av det faens blinklyset som kan være faen så vanskelig å komme til når det er montert. faen.faen. Hahaha, tosk
steffen- Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 hehehe. ja blir så opp gitt. for jeg finner ikke noe andre skruer enn de jeg har skurr ut. 2 nede og 2 oppe : p faen. faen.
steffen- Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 lykta sitter fast ved skjermen! er det bare og presse den innsiden elns eller hva er det?
steffen- Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 har funnet det ut nå. haha. var bare og dra alt rett utover. så da orka jeg ikke og drive og sote blinklysa da jeg skal kjøpe meg nye den 20ende
aloebiz.net Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 faen så fint at det gikk så hælvettes bra til slutt da for faan i hælvette!!!!!
steffen- Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Skrevet Juli 15, 2008 men i helvete da. faen til mobbing da. helvete heller. var bare faens sur i et øyeblikk. eller mindre faens iritert over den helvetes saken. kanskje vi skal lage en faens tråd om faen. skrive hva faen man vil? hva i helvete tror dere om det? Moderatoredit (R Andersen): Stenger tråden siden trådstarter har løst problemet, og det har bare begynt å bli masse barnslig pjatt..
Anbefalte innlegg