Gå til innhold

BMW-treff Troms

tmice
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er og med :) Hvor hadd du tenkt at treffet skulle være? Rustahøgda eller Scania?

Men i og med at vi skal prøve å starte BMWCCN avd. Troms så kanskje det hadde passet med et lite møte før den tid også, hvertfall for å få de underskriftene som vi trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ACR krasj er jo ikke bra...

Hva med neste helg?

Vi kan ha treffet i heggelia, har plass der til flere biler... eller vi kan finne en annen plass....

Gi beskjed de som kan 26 JULI DA::: :)

Så endrer jeg den første til den datoen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første som faller meg inn, er at datoen passer dårlig, iom at det er høsttreff på ACR den helga, og sikkert mange med BMW fra troms som skal dit.. :)

Blir det en annen helg er jeg selvsagt med :D

Høsttreffet er 15.-17-august. 24.-25.juli er det racingtreff. KUN kjøring og for spesielt interesserte og dyktige sjåfører. D.v.s. det foreligger kriterier for å få kjøre, og du må i tillegg søke på forhånd. Dukker du bare opp og tror du får kjøre, så går du på en smell ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første som faller meg inn, er at datoen passer dårlig, iom at det er høsttreff på ACR den helga, og sikkert mange med BMW fra troms som skal dit.. :)

Blir det en annen helg er jeg selvsagt med :D

Høsttreffet er 15.-17-august. 24.-25.juli er det racingtreff. KUN kjøring og for spesielt interesserte og dyktige sjåfører. D.v.s. det foreligger kriterier for å få kjøre, og du må i tillegg søke på forhånd. Dukker du bare opp og tror du får kjøre, så går du på en smell ;)

Vet det, han skrev 15 august i første innlegg, men endra det etter min første post :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...