tmice Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Sitter å vurderer å finne på et eller annet... Hva med et BMW treff i Midt Troms? Skriv inn de som er interessert, dato forslag 26 JULI. Neste helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Jeg er og med Hvor hadd du tenkt at treffet skulle være? Rustahøgda eller Scania? Men i og med at vi skal prøve å starte BMWCCN avd. Troms så kanskje det hadde passet med et lite møte før den tid også, hvertfall for å få de underskriftene som vi trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Det første som faller meg inn, er at datoen passer dårlig, iom at det er høsttreff på ACR den helga, og sikkert mange med BMW fra troms som skal dit.. Blir det en annen helg er jeg selvsagt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Ok, ACR krasj er jo ikke bra... Hva med neste helg? Vi kan ha treffet i heggelia, har plass der til flere biler... eller vi kan finne en annen plass.... Gi beskjed de som kan 26 JULI DA::: Så endrer jeg den første til den datoen også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 18,19 og 20 passer godt for min del Hvor i heggelia hadde du tenkt? Bisa, BVGS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 God plass forann Den gamle målselvkroa og kjøreskolen... skal høre om vi kan være der... flott plass å stille ut bilene... i Heggelia... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Er det der nede med Spar? Jeg er med nå til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Ved spar ja.... nå til helga er jeg borte på klassetreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Jeg er med, bare jeg får bilen klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Jeg kan være med førstkommende helg Helga deretter drar jeg på ferie, og da blir jeg borte de to påfølgende helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Ja du får hive deg rundt, ikke lenge igjen da:) Hva er det du skal gjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Det første som faller meg inn, er at datoen passer dårlig, iom at det er høsttreff på ACR den helga, og sikkert mange med BMW fra troms som skal dit.. Blir det en annen helg er jeg selvsagt med Høsttreffet er 15.-17-august. 24.-25.juli er det racingtreff. KUN kjøring og for spesielt interesserte og dyktige sjåfører. D.v.s. det foreligger kriterier for å få kjøre, og du må i tillegg søke på forhånd. Dukker du bare opp og tror du får kjøre, så går du på en smell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Det første som faller meg inn, er at datoen passer dårlig, iom at det er høsttreff på ACR den helga, og sikkert mange med BMW fra troms som skal dit.. Blir det en annen helg er jeg selvsagt med Høsttreffet er 15.-17-august. 24.-25.juli er det racingtreff. KUN kjøring og for spesielt interesserte og dyktige sjåfører. D.v.s. det foreligger kriterier for å få kjøre, og du må i tillegg søke på forhånd. Dukker du bare opp og tror du får kjøre, så går du på en smell Vet det, han skrev 15 august i første innlegg, men endra det etter min første post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Finn bare en dag å ha det på Jeg kommer alle dagene før 25.juli for da drar jeg til Kreta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå