Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig...Endelig kom dagen jeg har ventet brutalt på...

Ingen mer trasking i søledammer i vente på at bussen skal komme..

Ingen mer venting med illeluktende uteliggere som på liv og død skal ha småmynter av deg..

Ingen mer venting i glovarme i påvente på å bestige en stor trikk som er klam varm og full av svette folk som, på liv og død, skal sitte så nærme deg som mulig..

Ingen fler billettkontroller...fomle i trange omgivelser for å finne billetten som garantert er i siste lomma man sjekker mens den mega stolte og tøffe kontrolløren står over deg med blokka si klar just in case man ikke har billett.

Ingen mer venting på buss..bane..trikk.. som aldri kommer grunnet manglende strøm..Er da regn i andre deler av verden også uten at noe stopper opp?

Ingen lange bussturer på 85minutter der bilen brukte 17...

Ingen skrikende barnehagebarn som så absolutt skal på den vogna du sitter i på trikk og bane når man er trøtt og bare vil lukke øynene og late som om man cruiser i den nyeste CL..

Ingen flere småbarn som skal skitne til klærne dine..

Nei gi meg heller hullette veier så jeg kan humpe bortover på lave fjærer og store hjul..

Gi meg lange uendelige køer som alle skal samme vei som meg...

Gi meg dyre bompenge avgifter som jeg må betale uansett hvor jeg skal...

Gi meg dyr bensin så jeg kan slukke tørsten på beistene mine..

Gi meg en rettstrekke som ikke finnes så jeg aldri kan strekke bilens bein mer..

Gi meg ett trange parkeringer og husmødre som smeller døra i min bil..

Gi meg umulige parkeringsforhold så jeg aldri kan sette ifra meg bilen..

Gi meg høye avgifter så jeg ikke kan kjøre en nyere sikrere og mer miljøvennlig bil..

Gi meg straff om jeg passerer politiet men la voldtektsmannen sove ut rusen før han blir kjørt hjem..

Nei..

Livet kunne vært så mye verre...Jeg kunne faktisk ha vært Siv Jensen..Det hadde gjort vondt innerst inne..

Men akkurat nå kan ingen ta fra meg gleden..

Gleden og beviset på at jeg igjen har fått tilbake min frihet.

Min stolthet..

Min manndom som jeg har lagt min sjel og sinn i..

Kan ikkeno for at jeg ikke har hatt ett sosialt liv siste 90dager..

Men...

Viktigere å ta meg enn helsekøen og alle narkisene og horene og operabygget..

Men jeg klager ikke...

Jeg er igjen fri...

Nå skal jeg vaske bil....

Skrevet

Dette er det jeg skrev da jeg mista lappen:

Jupp...igår tok jeg mitt verste valg i mine siste 5år...jeg måtte velge mellom taxi i en hyundai..eller t-banen....

og seff valgte jeg feil....burde valgt taxien as..tbanen var for det første forsinka...så jeg stod og venta..også kom

jeg på at jeg ikke hadde billett så da var det bare å løpe opp igjen for å kjøpe billett..og akkurat da kom den jævla banen!!

så måtte jeg betale billetten..nope..den tok ikke kort..så da måtte jeg lete i lomma..joda..en blank fiiin 20kroning:) putta den på...og da krevde den jæævla automaten 2kroner til..dyrt å ta kollektivtransport...joda...50lappen inn i maskin...fikk den i retur 8 ganger før jeg ble DRIIIIIIT lei..sparka automaten, fikk vondt i foten og putta på 200lapp...den tok den fiiiint inn...og ga meg 5ere og 10ere i vekslemynt og MASSE 1kroninger..joda...greit nok...ned og vente på banen igjen som overraskende nok bare var 2min forsent!

setter med ned på en hard plastplanke med ekkelt velourlignende trekk på...ser deprimerende ut av de skitne vinduene..fluer inne på banen...ble mer og mer fullt der...store folk...småbarn som løper med skoene i lufta og skitner til mine vakre bukser..en dame som spiller falskt på en jæækla gitar...ville såååå gjerne knust den og tredd den over hodet hennes...så ble det et kort stopp...jupp...rødt lys til banen...begynte å kravle roooolig ned mot sentrum...varmt...damen foran meg lukka luftevinduet øverst..ble varmere da han monsterekle fyren ved siden av meg valgte å plukke opp bikkje si og kose med den mens ekle krapylhundehår fløy rundt om kring og festa seg til den sorte halvkorte kåpen min...så skulle jo alle barnehage barn selvfølgelig komme på i min vogn...en vogn jeg har betalt 22kroner for å sitte på i 26minutter...

jada...skrikerunger...bråk..mas og kjas...huff..blir gal...en stasjon etter den andre passerer...jeg blir mer og mer gal...og plutselig..etter 31minutter så er jeg fremme..delvis...gå av....kaos..køer...for mange folk...folk som går i motsatt retning av den retningen JEG går i...folk som dulter borti..dulter borti uten å skrive skademelding..ser til stadig opp til høyre for å se etter dem i bakspeilet...men ser bare tomheten...tomheten som håner meg HAHA DU HAKKE LAPPEN! går heeeeleeee veien til gunerius senteret...stå der og vente på trikken...heldigvis rakk jeg den akkurat ikke og nå var det bare 19minutter igjen til den neste kom...venta...tok en røyk...sukka mot alle bilene som dura forbi..jaja..trikken kom plutselig...wow..kommern for tidlig?

nei...den var forsinka..8minutter....joda...fikk snike meg på...etter at alle andre skal inn der før meg..disse folka har tydeligvis masse erfaring..inn og ut av trikken..ingen venter på noen...kommer meg på..trangt..varmt...lukter rart av han fylliken som ligger halvveis naken med dama si på ett dobbeltsete..joda...artig å betale for å stå og klamre meg til 3cm med gulstang..blir dytta frem og tilbake av barnevogner...damer...menn...alle som skal inn og ut av den ene døra jeg står foran..må de virkelig ut her?kan de ikke vente til jeg har kommet til min stasjon?hmm..jaja...får sende dem skademelding...dumt de ikke har skiltnr hengende i halsen...

endelig kom stasjonen min...tok bare 37minutter i solen..varmen..klammheten..ekkelheten...der kom jeg meg endelig av...traska bortover...en bil idiot holdt på å kjøre på meg...jævla idiot!ser han ikke at jeg går over midt på veien?fyfaen disse sjåførene as...ikke sa han unnskyld heller!komplett idiot!jeg er tross alt den myke trafikanten....burde vært skuddpremie på slike!

jaja..da var jeg hos fruen...og nå etter halvtime er klokka så mye at jeg må planlegge samme turen tilbake...

gjett hva jeg valgte på vei hjem....

Skrevet

..ble varmere da han monsterekle fyren ved siden av meg valgte å plukke opp bikkje si og kose med den mens ekle krapylhundehår fløy rundt om kring og festa seg til den sorte halvkorte kåpen min...

:shock::shock:

jaja..da var jeg hos fruen...

Vet egentlig fruen at du går i kåpen hennes...? :shock::lol:

Skrevet

hehe...visste den skulle komme:p

hatt en laaang diskusjon om dette tidligere på merceforumet og vi kom til en enighet om at det var frakk jeg hadde på meg:p

Skrevet

Er det mindre kø og forsinkelser på veiene i Oslo mener du? =)

Men kjenner følelsen, er noe DRITT å ta kollektivt! Morsomste er skolebussene, masse fjortisser som forteller høylytt hvor drita de var i helgen, hvem som rota med hvem og alle som sitter i mobilen og forteller siste helgs hendelser....

Skrevet
Er det mindre kø og forsinkelser på veiene i Oslo mener du? =)

Men kjenner følelsen, er noe DRITT å ta kollektivt! Morsomste er skolebussene, masse fjortisser som forteller høylytt hvor drita de var i helgen, hvem som rota med hvem og alle som sitter i mobilen og forteller siste helgs hendelser....

Ikke glem at 4 forskjellige folk skal høre på høy musikk fra Walkman tlf'n sin da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...