Gunnar gt Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 er det noen som kan hjelpe?har montert 745 turbo i e28 535ia. men bilen går kun når jeg kjører starter.slipper jeg starteren stopper motor.tips mottas med stor taknemelighet
knut_olestad Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Prøver få med flest mulig E28 eiere på dette: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=833305#833305
kingnato Skrevet Juli 18, 2008 Skrevet Juli 18, 2008 sjekk om det er spenning på coilen når tenninga er på!visst ikke legg opp provesorisk +/- og prøv å starte da!starter den og går da så må du måle deg fram til problemet!på en 535 jeg var bort i viste det seg att jordingen til styrestrømmen på bensinpumperelet var slitt av!coil og bensinpumpe går over samme krets!!!
Gunnar gt Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Skrevet Juli 20, 2008 takker får tipset.men har strøm på coil.pumpa går og motor går når jeg kjører starteren..men stopper når jeg slipper nøkkelen.
///MoePower Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Har vært borti det samme selv engang. Det var riktignok ikke på en BMW, men det var samme feilen: Kjør starteren -> Motoren starter og går -> Slipp nøkkelen -> Motoren stopper. Den gang var problemet kontaktfeil ved tenningslåsen. Feilen fant jeg når jeg helt tilfeldig rikla på ledningene bakom tenningslåsen og problemet forsvant, måtte da reparere kontaktfeilen så var alt i orden igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå