Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lånte med meg hjem en 2001 330i coupe i går og det var ikke lurt, nå har jeg en smule lyst på bilen :lol:

Bilen har så og si ALT utstyr.

- Store Navi

- Harman Kardon Stereo Pakke

- Elektrisk solgardin bak

- Elektrisk Sort sportsskinn med memory for fører

- Antispinn

- Antiskrens

- Varme i seter

- Skipose

- Alu lister i interiør

- Manuell

- Regnsensor

- Multifunksjonsratt

- Cruise Kontroll

- Stemmestyring

- Ryggesensor

- Punkteringssensor

+ sikkert mye jeg har glemt!

Bilen er avus blå tror jeg og er kjørt 98000km.

Minuset med bilen er at den ikke er facelift og ikke har m-pakke!

Hvilken pris er ca riktig for denne?

Skrevet

Jeg solgte min e46 320 i fjor høst... og har etter det stadig vekk vært innpå de forkjellige sidene og sett på markedet... Hadde egentlig planer om 328 eller 325 fordi 330 ci ble for dyr.

Kom over den bilen jeg har i dag for noen mnd sider... lå ute til 295k og fikk den for 285k. Den hadde da 84000 på telleren. Jeg har ikke navi, har delskinn sports med memory, ikke stemmestyring. Eneste jeg har som den ikke har er org. tlf .

Prisene er veldig forskjellig har jeg lagt merke til.... noen ganske overpriset. Men synes jeg fikk bilen til en ganske god pris. Så den bilen du har er gått ca 10000km mer enn min, men har litt mer utstyr... så er litt vanskelig å si. ca 300,295k + -

Skrevet

Bare skyte inn at listepris hos en forhandler er ca 230 000,- for en slik bil med det utstyret du har nevnt.

Du får litt pluss for KM stand, men ikke så mye skulle jeg tro...

Har brukt "rødboka" å kalkulert prisen.

De fleste biler på nettet er overpriset bare så du er klar over det da :)

270 er vel en fornuftig pris...

Skal du plutselig bytte den inn har du tapt penger..... men sånn er jo bil verden i dag!

:)

Skrevet

Bytte inn hos forhandler er som oftest et stort tap ja. Sjekket listeprisen på jæger før jeg kjøpte min og fikk en pris på 250k. Når jeg mente overpriset, mente jeg skikkelig overpriset og... fant stort sett ingen 330ci til rundt 300k, de var som oftest priset til rundt 350k. Dette var 01, 02 mod.

Har sett det ligger et par mellom 250k og 280k, men de var som regel gått en god del.

Ser det ligger en ute til 259k, men den har ikke sportseter og ikke noe spesielt med utstyr. Gått lite da 88k. Automat gir hadde den visst og... må nesten ha manuell på en 330

Skrevet

Ja som jeg sa de fleste er optimister på finn o.l.

Så jeg personlig hadde ventet til de gikk med på rundt 250-260, de er rett å slett ikke verdt mer.... man skal vel selge det en gang også.. :)

Enig med at man må ha Manuell, har det på min 330d... har kjørt automat hele tia på BMW, men dette var gøy fikk min i går..

Den går som et olja lyn :)

Det er bare å komme i veikrysset for de som har VAG dieseler :)

Skrevet
Synes du skal kjøpe denne jeg, så selger du 320'n til meg :D

bad_ip på bimmers også ja :lol:

Hehe of course :)

Når ble det Q på bimmers?? har det vært så mye liv der? er det ikke sånn at det må være 40+ der i så og så lang tid?

Skrevet

Ok, jeg skal ikke si prisen her før bilen eventuelt er solgt til meg eller andre iom at sikkert noen her vet hvilken forhandler det er snakk om. Men prisen er litt høyere enn det som er nevnt her inne. Men da ferdig registrert og alt.

Så får gå litt i tenkeboks :)

Synes du skal kjøpe denne jeg, så selger du 320'n til meg :D

Hehe, bare å by det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...