cyclic Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Noen som har noe innspill for å evt gjøre jobben litt lettere? Råd tas imot med stor takk, selv om jobben for meg ser ganske lett ut.
MpA Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 ta av dekke demperen og deretter løsn og alt er en fryd...
cyclic Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 hehe...fikk bytta nedre bærearm her om dagen, og det ble endel mer arbeid enn forventa pga korrosjon på endetappen på bærearma! Etter 3timer tok jeg ut hele benet og satte tappen i 3tonns-pressa:), da kom den!
Glenno Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Ja litt usikker på om det er det samme på aluminium men stål gjorde jeg det slik: sett den i spenn med avdrags gaffel, gjerne med skrue, eller spet så du iallfall får press den vei den skal ut. Shock den og slå på siden av godset rundt bolten (tenke deg ei kule du vil gjøre urund). Toldmodighets prøve dette om det sitter altså. Regner med det er en slik som på bilde her?
Glenno Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 ta av dekke demperen og deretter løsn og alt er en fryd... Du var sikkert veldig til hjelp
S.Hafsmo Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 jeg måtte løsne alle leddene som går til det festepunktet (selvfølgelig etter å ha tatt av de 3 boltene) og sette driten i skrustikka, for så å bruke slegge og gaffel.. angrer på at jeg ikke kjøpte et slikt kit fra statene hvor alle ledd følger med. hadde vært veldig greit å byttet alt mens det først var nede.
Glenno Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 angrer på at jeg ikke kjøpte et slikt kit fra statene hvor alle ledd følger med. hadde vært veldig greit å byttet alt mens det først var nede. Et slikt kit S.Hafsmo?
Christer1 Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Jeg må faktisk bytte den på min egen bil nå. Får følge litt med her tilfelle det kommer noen tips. Glenno: Er det ditt? Hvilken "pakke" på ebay bestilte du? Hvor mye kom det på tilsammen? Lurte litt på det settet jeg også nå egentlig.
Glenno Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Jeg må faktisk bytte den på min egen bil nå. Får følge litt med her tilfelle det kommer noen tips. Glenno: Er det ditt? Hvilken "pakke" på ebay bestilte du? Hvor mye kom det på tilsammen? Lurte litt på det settet jeg også nå egentlig. Jepp det er mitt. Bestillt fra ebay ja. Komplett sett foran og bak. Mener med frakt og mva kom seg på rundt 3 - 3500kr jeg. Om dere leser tråden min på touringen kan dere se litt bilder og erfaringer også.
Glenno Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Christer1 har du egen tråd på bilen din? Hadde en E34 med samme fargen noe jeg syntes var utrolig fin.
S.Hafsmo Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 det var jo som faen at jeg ikke kjøpte det da.. jaja, skal uansett ha poly foringer litt rundtomkring. de der er vel med foringer?
Christer1 Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Christer1 har du egen tråd på bilen din?Hadde en E34 med samme fargen noe jeg syntes var utrolig fin. Nei har ikke laget en egen tråd om bilen min. Tenkte jeg skulle gjøre det engang, men har aldri blitt noe av. Men åssen er kvaliteten på de delene egentlig? Er det samme som vi får her hjemme ? Siden prisen er så sykt lav. Her hjemme får man jo kun 3 av delene om man kjøper til fullpris. Får jo en del rabatt, men er nok et stykke unna den pakka der. Har ikke sjekka men ville tippa det ja.
Glenno Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Ut ifra det jeg har hørt skal disse delene være helt greie. Første gang jeg prøver disse delene så blir vel noen erfaringer rikere etter hvert. Ja latterlig billig men lav dollarkurs og ingen mellom ledd når enn bestiller selv. Legg ut tråd om bilen din da Christer1, kunne vært gøy å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå