jensemann23 Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Skal nå i gang med å sette inn m50b25 318i E36. Følgende skal byttes/er byttet. Tårnlager foran(byttet) Dempere foran(byttet) Fjærer foran(byttet) Stabstag foran (22,5mm) skal byttes Bremser foran, ventilerte(skal byttes) Bremser bak, skiver(skal byttes) Eksosanlegg(skal byttes) Det jeg ikke har tenkt å bytte i første omgang er: Diff Mellomaksling Girkasse Stikkakslinger Jeg har kopi av vognkort fra bilen som motoren kommer fra. Noen av delene er fra koed, men endel har jeg ikke kvittering på, da jeg har kjøpt dem brukt fra folk rundt omkring. Trenger jeg kvittering på alle delene, eller kan jeg rett og slett bare fake kvitteringer på det som er kjøpt privat? Det vil jo bare være et håndskrevet ark uansett om jeg har skrevet det selv eller ikke.. Jeg har jo allerede søkt og fått GO på ombyggingen fra BT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 De første du må gjøre er å skrive en søknad til Biltilsynet.. Det er de som bestemmer om du får lov. Du får alle svarene du lurer på hos BT. Det er desverre ingen fasit på de sakene.. Behandles forskjellig rundt om i hele landet.. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 har søkt:)har fått svar:) men de er ikke spesifikke ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå