Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Funker dette? Prøver på bildeopplasting via mobiltlf og wap.

hrlvndjsb9d7p7bahkxp.jpg

Jøss, det fungerte. Utrolig knotete å gjøre dette på mobilen da. Men da går det altså ann å ta biler på treffene og legge dem inn på bimmers.no mens man er på treffet. :-)

Forresten så er bildet ett stemningsbilde fra hytta jeg er på akkurat nå. :-)

Det der så jo absolutt levelig ut... emoticon275eq5.gif

• Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Funker det, fin beliggenhet. Men vi var vel helst interisserte i bilder fra treffet og ikke fra din hytte? : P hehe

Beklager, var ikke meningen å plage dere med dette. Måtte bare prøve å se om dette lot seg gjøre fra mobiltelefonen. Til mitt forsvar kan jeg si at noen lot være å reise på treff pga godt vær og båttur og lign. Bildet viser hva jeg reiste fra for å stille opp på treff. :-)

Skrevet
hehe : ) Flott var det, der du er : )

Takker så mye. Bor i Skien og ferierer i Bambleland. :-) Vel, for å bli seriøs igjen så var dette en interessant erfaring. Dum som jeg var, tok jeg ikke bilder på treffet. :-s Men neste treff, (i telemark), da blir det tatt bilder som skal legges ut. :) Ok?

Skrevet
Hvor er bildene? Jeg kom ikke, varmen lokket meg ut på bøljan blå og hytte på Veierland ;)

Utrolig dårlig syntes jeg Dr_S. Kom jo folk fra både Oslo-Drammen etc.. å du som bor i nærheten klarte ikke stille, hmm er du bmw entusiast egentlig? ;-) 2 av oss hadde hverken ac eller klima heller. Syntes det var dårlig oppmøtte fra lokale egentlig men ser på hva drm treffene var var det utrolig tregt i begynnelsen også men tok seg opp. Halv parten var vel iallfall ikke fra Sandefjord tipper jeg rett? Uansett ble det et hyggelig treff og stor takk til A-dekk som dro igang bimmers treff i denne delen av landet. Respekt ;-)

Veldig få og dårlig bilder dessverre fra meg men får legge ut par av de da:

cnetfmdbxhi3cu8c5b9b.jpg

7iph3hu69ftvbeaojuzu.jpg

960ghaj96ifqtvgdagz4.jpg

Skrevet

oi, du klarte tilogmed å få linselus med på bildet, min elegante rustne Ly regga E30 lurte seg med på bildet nederst. Det er nå jeg skulle ønske jeg var feridg med min andre E30. ;)

Skrevet
oi, du klarte tilogmed å få linselus med på bildet, min elegante rustne Ly regga E30 lurte seg med på bildet nederst. Det er nå jeg skulle ønske jeg var feridg med min andre E30. ;)

Eneste trøsten jeg hadde på denne turen. E30'n din var mere rusten enn min E34. :-)

Skrevet

Eneste trøsten jeg hadde på denne turen. E30'n din var mere rusten enn min E34. :-)

haha : )

Skrevet

Tror jeg var den som kjørte lengst? 16-17 mil hver vei. Med div kjøring her og der har jeg kjørt over 50 mil i går/dag. Stakkars bil... Fikk bare tatt noen få mobilbilder , men er bedre enn ingenting :)

hq2fh2a2ujiz7xs7mqqo.jpg

u1xf03cr74q7e8o1od4l.jpg

4n3x8iz2h1x8s5qvva5b.jpg

yn2e1zjfwvp2hitbo7p2.jpg

7ngeyemiloymwgkkl8cf.jpg

heqpk6tf3s5cy2gcoay9.jpg

tcnps9fn1e95f9ogva0d.jpg

xy945326oryu1qjd5jal.jpg

r5l9fgqxrfdrvd0oyjqu.jpg

"Vraket" mitt til slutt. Parkerte litt unna. tykeuz2px96mujgjm5ng.jpg

Skrevet

Jøss! Var dessverre på Revårock, men dette så jo toppers ut! Godt oppmøte og flotte biler, faktisk er jo det grymmeste både fra ene og andre kanten representert! Hvor mange ble det totalt?

Skrevet

Syntes oppmøte var greit til å være første.

Mange hyggelige mennesker.

Var vel rundt 13-15 biler trur jeg.

Men må si yngve var dagens høydepunkt, viste bilen gikk bra. Men den lyden var overgrom 8)

Erik på biltema, kommer sikkert til å ringe meg å spørre hvem som tok de lissene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...