Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er treff i Oslo samme dagen... Ligger en tråd her inne :(

Jeg kommer hvis det er godvær iaf, skal dra med meg så mange jeg klarer.

Hvis ikke kunne vi jo hatt det nå til lørdag? Klarer vel raskt troppe sammen noe folk?

Jeg er med på den! Bor i stavanger for tiden, hadde vært greit og avslutta ferien min i larvik med ett bimmerstreff med østlendinger :D

• Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Om du ordner skilter til meg, så skal jeg se om det blir noe liv på Biltema vet du. :D Om den er like hel etter helgen og mulig onsdagen. 2 dager på Rudskogen, så kan skje masse da. :D

Må bare spørre!

Du er vel ikke Yngve fra verningen? :D

Skrevet
Om du ordner skilter til meg, så skal jeg se om det blir noe liv på Biltema vet du. :D Om den er like hel etter helgen og mulig onsdagen. 2 dager på Rudskogen, så kan skje masse da. :D

Må bare spørre!

Det stemmer 8) Har bare flytta meg noen km til Sandefjord.

Skrevet
Det er treff i Oslo samme dagen... Ligger en tråd her inne :(

Jeg kommer hvis det er godvær iaf, skal dra med meg så mange jeg klarer.

Hvis ikke kunne vi jo hatt det nå til lørdag? Klarer vel raskt troppe sammen noe folk?

Hva mener du, skal vi prøve allerede denne lørdagen??

Blir ikke det litt kort tid, er sikkert ikke mange som har sett tråden ennå.

Jeg er usikker 8)

Skrevet

Tja, her kan jo de som stiller på treffet i Oslo kl. 12.00 kjøre i kolonne til treffet i Sandefjord kl 18.00 :-)

Skrevet

Må bare spørre!

Ja stemmer, så det var noe kjent med bilene du hadde hatt, for de har jeg sett i gata mi :D Er jo "naboen" til foreldrene dine jeg. Bor i bånn av gata, siden av foreldrene til Espen Hoff :D bare kjendiser i den gata! Jeg kjørte rød bmw tidligere, med leppe og felger osv. kanskje du har lagt merke til meg når jeg har susa forbi? :D

Skrevet

Må bare spørre!

Ja stemmer, så det var noe kjent med bilene du hadde hatt, for de har jeg sett i gata mi :D Er jo "naboen" til foreldrene dine jeg. Bor i bånn av gata, siden av foreldrene til Espen Hoff :D bare kjendiser i den gata! Jeg kjørte rød bmw tidligere, med leppe og felger osv. kanskje du har lagt merke til meg når jeg har susa forbi? :D

Ja den har jeg sett. Har parkert noen av bilene der, eller vært på besøk :D

Skrevet

Må bare spørre!

Ja den har jeg sett. Har parkert noen av bilene der, eller vært på besøk :D

Jaja, godt og treffe noen skikkelig lokale :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...