narcatis Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Hei, eg har et vortech kompressor kit som eg vurdere og selga for 25000kr. kjørt ca 20000km. stått på ein 320, m52b20 og benka til rett over 250hesta med chip. Kjøpte da sjøl brukt av ein som blei stopp av statens vegvesen og måtte demontera kompressor kitet, eg har ein 520, m52b20 motor som eg tenkte og montera den på, men fekk ingen monterings hefte med og veit ikkje kossen eg skal montera da, så kansje eg levere den inn ein plass og får da montert elle selge da igjenn.
Ad|oS Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 pris? En god begynnelse er å lese øverste linja i annonsen hehe
Sir Hofstad Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 pris? En god begynnelse er å lese øverste linja i annonsen hehe Jeg gjorde det, men ga et bud på hva jeg mener er verdt...
Ad|oS Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Var ikke ment til deg, men til han over deg som lurte på pris
Sir Hofstad Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Var ikke ment til deg, men til han over deg som lurte på pris Skjønte det, men ville også forklare hvorfor jeg la inn så lavt bud. Ser jo ut som det er rasket noe deler fra hva som helst, og en VORTECH er ikke kjent for å vare all verden. Betalt 25 har du blitt skikkelig bøffa. Men tar kritikk på at jeg ødelegger tråd, og moderator kan fjerne....
Pauls1 Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 hmmm... hva skal jeg velge? dette "kittet" her, eller dette kittet : http://www.activeautowerke.com/viewprod ... =Product19 Prisen er jo den samme..
narcatis Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Skrevet Juli 17, 2008 kitet er verdt meir enn 7000kr, levere bilen før inn og får da montert enn og selga da so billi
2fast4u Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 kitet er verdt meir enn 7000kr, levere bilen før inn og får da montert enn og selga da so billi Da får du jo bare montere det på bilen din selv da. hallo. jeg kjøpte en powerdyne kompressor. lik din til 7000,- privat her inne på forumet. og den var til og med bare prøvemontert ikke brukt. får ikke 25000,- for 4-5deler. mangler jo mye her får å få dette opp å gå.
tuned Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Skal ikke ødelegge noen salgstråd jeg elller men akurat på denne her så er jo prisen helt usansynlig... det er jo bare bitte litt av et kitt dette her + en vinduspusser motor på bilde fire???
Sir Hofstad Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Skal ikke ødelegge noen salgstråd jeg elller men akurat på denne her så er jo prisen helt usansynlig...det er jo bare bitte litt av et kitt dette her + en vinduspusser motor på bilde fire??? He-he Og Votex er vel ikke akkurat top of the line...
bmw-m535 Skrevet Juli 18, 2008 Skrevet Juli 18, 2008 det er vel akkurat det vortech er, topp of the line. ganske kjent merke i statene det, og er det med chip så er det verdt betraktelig mere en skambuda han har fått her.
Gunnar Skrevet Juli 18, 2008 Skrevet Juli 18, 2008 Prisen er det opp til selger å bestemme. Det er hans problem om han ikke får solgt - ikke alle andres. Hovedproblemet med annonsen er at det selges som et komplett kit uten å være det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå