Haug Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Ingen Bmw, men det kommer med tiden. Var i Kristiansand og hentet meg sykkel på søndag. Rimelig sliten etter nesten 50 mil på setet Er en 2002 R6 som har bikket 15000km. Godt fornøyd hittil. 120Hk på 170kg flytter på seg helt greit Her er noen raske bilder jeg har tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Festlig leketøy.. Pen fargekombinasjon. En smule bedre aks enn 320'n sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Og ikke minst farlig leketøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Pen sykkel, uten tvil. Men den må vel ha vært dyrere enn en grei BMW? Sånne kan ikke jeg ha, lappen hadde gått første dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Vrooom Vrooom.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Sykt pen sykkel:D Bare en liten ting som ødelegger, det er de "Scooter-speilene". De burde valgt en annen speil ordning med speilene litt tettere mot kåpa;) Er vel lett å kjøre seg ihjel med den der kan jeg tenke meg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Og får et fint strøkent leketøy du hadde fått deg. Gratulerer med nytt leketøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Fin sykkel du har kjøpt deg. Har lenge hatt lyst på selv, men alt for gla i fart så må nok bare vente i noen år til før jeg kan kjøpe noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 pen sykkel få taki noen speil som sitter nærmere.. og er det derre orginal potta? synes den så litt stor ut. ellers veldig pen sykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34PoWeR Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Stilig leketøy du har kjøpt, æ vil også ha sykkel.. e bare det at æ prioritere biln først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Takk takk! Er original potta, skal ha slip on potte etterhvert. Driver også å ser etter andre speil og blinklys foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Flott leke dette her ja Har lyst på sykkel-lappen og en bøs maskin selv, men jeg tør ikke før jeg har passert 30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Sånn der har xèn min kjøpt seg nå å.. Når ikke ned, å ble vettaskremt bakpå 125 når jeg hadde den Men supert leketøy det der.. Lyst på no sånt sjæl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Frister veldig med sykkel, men er litt redd for å drepe meg for å si det sånn Gratulerer uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Ah, gratulerer Haug. Fått deg morro kjøretøy og greier, samt kjøpt riktig merke også . Ser ingen grunn til å kødde med å bytte speil. Ville helt klart istede brukt penger på komplett Akropovic i carbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå