zuir4m Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 meget pen R6 dette;) Bestemt meg for å skaffe meg en r6 en gang i livet! redd for at lappen ryker ganske så kjapt da:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Kjøretøy: Fotgjenger hmm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Bare glemt å skifte Sandersen Denne er forresten tilsalgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Nå som våren nærmer seg med stormskritt så har jeg denne stående i garasjen. Har planer om å kvitte meg med denne i løpet av våren Så ta kontakt for de som er interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Meget pen sykkel Liker både R6 og R1. Utrolig pene sykler samtidig som de ser syke ut! Utrolig rått utseende Men hva tenkte du å kjøpe av BMW etter dette da? Mener ikke at du skal kjøpe min nå altså Hehe.. er bare nysgjerrig på hva neste bil blir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 Har ikke peiling jeg Tar det som det kommer, men din hadde jo slettes ikke vært dum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Snart så denne kommer ut fra garasjen. Den er fremdeles til salgs Bare å sende en PM for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Da tok jeg ut sykkelen fra garasjen i dag og luftet den litt Artig å kjøre sykkel igjen! Fortsatt tilsalgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Hvor mange lapper kunne du tenkt deg for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Dette er den perfekte fargekombinasjonen i mine øyne.. ka er prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 82 lapper hadde jeg tenkt for denne Ja liker denne fargekomboen selv. http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=17284959 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Da var denne solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå