ivans Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Syntes det er på tide at jeg blir litt mer aktiv og slenger over info/bilder av bilen min Info om bilen: 318is Årsmodell 1992 Farge: maritzblau KM:156000 mer info kommer Planer: Mtechbakfanger med diffuser?| | Effektanlegg?"|X| Sota ruter. | | Lakkering av panse, front og bagasjelokk | X | Shortshift |x| Mtech matter |x| Skinnseter |x| Har ordna endel med bilen men har ikke tatt no spesielt bilder underveis (noe jeg angrer på ;( ) Bare å komme med tips til bilen! har noen en m3bakfanger send pm Bilder 6/9-08
carlhaakon Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 pen farge på bilen din, tror den kan bli bra med diffuser og doble rør bak åssen motor tenkte du på og bytte til?
ivans Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Skrevet Juli 17, 2008 hvis jeg skal bytte motor må det bli evt en m3 eller 325-328.. men første prioritet blir eksos og diffuser
carlhaakon Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 skjønner, vis du skal bygge om til M3 lønner deg seg nesten og kjøpe en donnor bil og flytte over. da er det lettere og få det godkjent også
Superbeetle Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Pen bil Er utrolig fin farge det der... Hva med brede lister på dørene da?
ivans Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Skrevet Juli 19, 2008 tenkte å få sota rutene, hva pleier å se best ut, 100prosent bak og bakside rutene. og litt lysere foran,, har jo lyst å se ut av vindu mitt i mørket .. eller kommer det til å se litt jalla ut.. noen som har noen forslag?
Hveberg Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Pen bil! Har lik bil selv. 318 is 92 mod. Vel, fargen er litt annerledes, diamant svart metallic. Du kan sote bakrutene ihvertfall, veit ikke om du trenger 100 % men .. Vurderer effektanlegg selv. Jeg hadde sett for meg dobbeltrør, men ikke et altfor jalla et.
Superbeetle Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 100% soting altså Så du skal lakkere bakrutene sort du da? Ser jo helt fjernt ut med mørke bakruter uansett.. Velg en film med 35% lysgjennomstrømning el mer, og ta denne på alle rutene... Jeg har ennå tilgode å få problemer med dette iallefall.. Selv om det ikke er lovlig sånn egentlig.
ivans Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Skrevet Juli 22, 2008 tenkte når jeg først skal påkoste litt på bilen så hvorfor ikke ordne lakken helt strøken.. har endel steinsprut på panseret: etter litt pussing(fortsatt mye igjen: snakket med karn som skal lakke bilen skulle ringe meg om noen dager.. effektanlegget har også kommet i posten men kommer hjem 8-12. regner med å få henta det på fredag da slutter jeg vel 3. tipper jeg soter rutene 35% ca..
///Mysild Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 sot rutenemed 35-43 prosent... dette er finest liker planene dine blir nok bra!
///Mysild Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 to ting til på lista de... bytt ut sideblink med noen orginale noen... de var ikke pene de som er der nå og så kan du jo smelle på en takforlenger
ivans Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Skrevet Juli 29, 2008 Da fikk jeg eksosanlegget mitt ut med den gamle driten : nye på plass, ja jeg skal sette på difusser evt ny bakfanger også, ja bilen er driit møkkete, ja jeg skal justere røra litt når jeg får diffuseren, (er litt skjev)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå