Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestillte varer fra Koed, og kontoen ble trukket. Men nå pengene tilbake, og inne på sidene på koed står det ingen ordre mottat.

Skjønner at de har ferie, men det står jo ikke noe om at det ikke er mulig å legge inn ordrer..

Noen som har peiling?

Skrevet

Har også opplevd at pengene har blitt ført tilbake igjen.

Pga de prøver bare å reservere pengene først for å se om du har penger på kontoen. så blir de satt inn igjen. Pengene blir ikke trekt før varene blir sendt. Har iallefall vært sånn til meg.

Skrevet

Men jeg har jo ingen måte å se om det er bestillt eller ikke. Står ikke noe på koed.no, og jeg får jo aldri noe ordrebekreftelse på epost heller..

Er det noe som er dårlig med koed, så er det de forferdelige sidene deres. Kan ikke åpnes i firefox engang!

Skrevet

Du kan legge inn ordrer, men de blir ikke ekspedert før de er tilbake fra ferie. Du må nok bruke en annen nettleser for å få det til.

Skrevet

Er det noe som er dårlig med koed, så er det de forferdelige sidene deres. Kan ikke åpnes i firefox engang!

Tips: Bruk denne add-on for firefox, så kan du bruke Firefox hos Koed.! :wink:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1419

IE Tab is not available for Linux.
:(

Dan: Ja, som jeg sa, det vet jeg. Men virker ikke som om Koed vil ha pengene mine :(

Blir tull hver gang jeg skal ha noe med Koed å gjøre. De har veldig bra kundeservice, men av og til er det ikke nok :P

Skrevet

Firefox funker helt til du trykker på "nye deler" eller "brukte deler". Da blir neste side blank.

Skjønner ikke helt vitsen med add-on. Du må jo ha IE for å få den til å funke. Da kan du likså godt åpne Koed i IE istedet.

Skrevet
Men jeg har jo ingen måte å se om det er bestillt eller ikke. Står ikke noe på koed.no, og jeg får jo aldri noe ordrebekreftelse på epost heller..

Enig 8)

Firefox ruler :!:

Skrevet

Om du ikke har fått ordrebekreftelse på mail, har ikke ordren gått gjennom. Så sant du har skrevet riktig epost adresse da :)

Det har vært noen problemer med koed.no og ordre som har blitt borte, hvor pengene har blitt reservert i de vanlige 2-3 dagene.

Men alle som ikke har fått ordrebekreftelse, er det feil med. Den ordren har ikke Koed fått heller i tilfelle. Dessverre. Pengene mister du uansett ikke ;)

Skrevet
Så det betyr med andre ord at jeg må legge inn ny ordre?

jepp.. vil tro det.. når la du inn?

For noen dager siden. Men jeg er ikke en mann som gidder å vente. Så jeg la inn en ny ordre, og nå fikk jeg ordrebekreftelse på epost.

Så nå håper jeg dere kommer dere på arbeid og får sendt meg delene mine :D

Forresten er sidene deres et sørgelig kapittel. Jeg fikk problemer med at sidene fjerna momsen når jeg logga meg inn, så jeg la bare inn opplysningene mine på nytt, og da kom momsen med. Er litt dumt at kunder selv må ordne dette :P

Og er det mulig å "dobbeltbooke" et brukt produkt? For det jeg har bestillt ligger fortsatt på sidene deres..

Skrevet
Så det betyr med andre ord at jeg må legge inn ny ordre?

jepp.. vil tro det.. når la du inn?

For noen dager siden. Men jeg er ikke en mann som gidder å vente. Så jeg la inn en ny ordre, og nå fikk jeg ordrebekreftelse på epost.

Så nå håper jeg dere kommer dere på arbeid og får sendt meg delene mine :D

Forresten er sidene deres et sørgelig kapittel. Jeg fikk problemer med at sidene fjerna momsen når jeg logga meg inn, så jeg la bare inn opplysningene mine på nytt, og da kom momsen med. Er litt dumt at kunder selv må ordne dette :P

Og er det mulig å "dobbeltbooke" et brukt produkt? For det jeg har bestillt ligger fortsatt på sidene deres..

Bruker du www.koed.no eller www.koed.dk da?

Logg-inn skal være uten 0047 på koed.no

JA, brukte deler kan dessverre dobbelbookes. Det skjer noen ganger. Og er jo litt større fare nå som ingen gjør noe på 3 uker. Dessverre. Da er det "først til mølla" prinsippet som gjelder...

Skrevet

Koed.no, og logg-inn gjorde jeg etter jeg hadde lagt tingene mine i kurven med riktig moms. Så fikk jeg beskjed om at kurven var blitt endret da jeg måtte logge meg inn. Da hadde momsen blitt fjernet. :/ Starta nettleseren på nytt, og samme feil på nytt. Gjorde det samme på nytt igjen, men nå la jeg inn informasjon om meg selv på nytt igjen. Og da kom momsen med.

Første gang jeg bestillte fikk jeg ikke ordrenr, eller brukerkonto. Men Geir ringte (er du geir?) på morran og fiksa biffen.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...