fre Skrevet Juli 18, 2008 Skrevet Juli 18, 2008 Koed.no, og logg-inn gjorde jeg etter jeg hadde lagt tingene mine i kurven med riktig moms. Så fikk jeg beskjed om at kurven var blitt endret da jeg måtte logge meg inn. Da hadde momsen blitt fjernet. :/ Starta nettleseren på nytt, og samme feil på nytt. Gjorde det samme på nytt igjen, men nå la jeg inn informasjon om meg selv på nytt igjen. Og da kom momsen med. Første gang jeg bestillte fikk jeg ikke ordrenr, eller brukerkonto. Men Geir ringte (er du geir?) på morran og fiksa biffen.. Nei, jeg er Fredrik Men ok, jeg skal bringe det videre til IT-mannen Kjedelig at det skal være trøbbel, men slik er det jo ofte når det er noe nytt.. er ingen problemer når de tester det litt selv, så kan ikke si at lanseringen burde vært utsatt heller.. men blir vel en løsning til slutt
ingard Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Skrevet Juli 18, 2008 Ja, det er ikke noe problem bare jeg får varene.. Dere er jo et stort firma, så pengene er jeg ikke redd for. Men tenker på at andre kunder kan synes det blir litt for slitsomt.. Uansett, nå er det vel i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå