eravne Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 Her kommer noen flere bilder for de som ønsker å se.Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 hvis bilen din fortsatt er tilsalgs om 5-6-7 dager, gi meg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 Ja, går ann det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 Bumpeland. rimeligere hvis ny eier vil påkoste eu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 steike for en strøken bil! flott interiør og! er det det justerbare senkesettet fra FK? har du lyst til å gi meg litt specs på det? god å kjøre eller ble den veldig hard? tror ikke jeg har sett så fin senk på en E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 Stemmer. =) Vel, ikke veldig hardt, men står vel nesten på bunnen foran, så ikke mye fjæring. Meget pen bil ja,men ingen som vil overta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Veldig pen bil lykke til med salget av flott e34!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Takk takk=) Bud er velkomne hvis folket syns prisen er for stiv, men unngå skambud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius R Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Hvor mye rimeligere kan jeg få den, hvis jeg selv påkoster EU-kontroll osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 jeg tror jeg skal gå for denne bilen, men jeg fikk ikke med meg det med tenninga før nå, det likte jeg lite... kan du få fikset det før salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Prisen er der, men jeg er villig til å høre hva folk vil gi. Får ikke fikset dette før evnt starten av sept hvis jeg skal fikse det før salg, så haster det for en evnt kjøper, får vi bli enige om prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Bilen kan gå for 65.000,- hvis kjøper vil påkoste eu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 Løftes.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 prisen gått noe ned? jeg er rett på om jeg får rette pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Bilen "gies" ikke bort. Det virker som dette ender med at jeg tar vare på bilen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg