Remi320d Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 ja det ser sånn ut da..siden ikke bilen er eu godkjent osv får du ikke den prisen!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Helt riktig, men vi lar den ligge ute litt til, så ser vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Interesert i noe innbytte? E36 320 coupe Manuelt gir Sort tak og svart sportsinteriør Motorsport felger Litt MTech ++ Km. 193000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Ja, faktisk veldig. send meg en sms du så kan vi snakke. Evnt om du har flere bilder å sende meg på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Bilen kan selges slik den står ved HURTIG avgjørelse til 55.000,- og bud over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 bump. Ser om jeg blir "nødt" til å beholde godbilen en stund til gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 siste bump. ellers tar jeg vare på en en stund til. Bilen har fått nye dekk rundtom. Eu-mangel skal også taes snarest. Skulle noen ha interesse, kontakt meg på telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Jeg er interessert hvis jeg får solgt bilene mine i morgen. Kan ta kontakt da. Men hvordan er ståa med eu-godkjenning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius R Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Lunde: Det går ikke an å sende PM til deg, så må skrive her. Jeg er interessert i bilen din! Holder til i Krsand, Hånes. Kontakt meg på: marius.rognli@gmail.com Er interessert i kjapp handel! Beklager offtopic.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Det går ann å skrive PM til Lunde. Har sendt han flere. Får håpe det går, men hold salget mellom dere unna min tråd, så slipper vi noen misforståelser =) ---------------------------- Jeg tenker og eu-godkjenne bilen før salg hvertfall, og da vil naturligvis prisen bli en annen. Er du int. i bilen, kontakt meg lettest på telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 ser bilen ikke er solgt ennå gitt, men jeg har mitt bud på rundt 50 k om den blir eu godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius R Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 eravne: Får bare opp en feilmelding: Ran into problems sending Mail. Response: 450 4.1.2 : Recipient address rejected: Domain not found DEBUG MODE Line : 153 File : smtp.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 ser bilen ikke er solgt ennå gitt, men jeg har mitt bud på rundt 50 k om den blir eu godkjent 55.000,- budet ditt husker jeg fortsatt ja, men har jo ikke hørt noe fra deg etter at du skulle sjekke diverse? ..men skal skrive her så fort bilen er godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 ting er i orden det, bare bilen er i orden! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 fin bil, er på utkikk etter noe slik, men må selge bilem min selv først. intr i å bytte+ett lite mellomlegg?? i bmw 323 touring 97 mod.. ? bor ikke langt fra hverandre heller:) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1962583 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg