Gå til innhold

S: 1993 525i BBS 18"++

eravne
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmmm...

Har du fått noen konkrete bud på bilen? :)

Jeg kan være litt interessert i den, dersom den potensielle kjøperen jeg har på bruksbilen min ikke feiger ut :)

Er det noen mangler som gjenstår på bilen?

Ser du påpeker at det er noen skjønnhetsfeil på den.. hvor på bilen er disse, og hvor graverende er de?

Er det mye rust, evt. hvor?

På bildene ser bilen meget pen ut i forhold til alder og km.-stand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge remi320d så har han gitt meg bud på 55.000,- .

Veit ikke om han har tenkt å kontakte meg eller om jeg må kontakte han.

Som skrevet før, er det noen parkeringsbulker på bagasjelokk, sprekk i bakfanger, og noen små bulker på taket. Bilen har også noen mindre riper, men lakken er jo fra 93, så litt er det.

det som også er igjen nå, er starter som burde byttes. Jeg bruker bilen hver dag, og overlever med å vri tenninglåsen 2-ganger, men det må nok byttes med tiden.

Rust: litt på jekkfestene og på førerdør nederst som jeg har sett. Nå var det en og så på den igår, og han påpekte ikke noe mer.

Kan være noe mer, men jeg kommer ikke på noe i farten. Og ja, bilen er pen. Kan ha noe med at den har sevicehefte frem til 184.000km :wink:

----------------------------

For andre intereserte kan jeg bytte den i greie 2-4 dørs E-30 320-325 + mellomlegg, da jeg har fått litt lyst på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men annonser utgått på dato blir automatisk "solgt" :wink:

edit: tilføyer noe utstyr. Bilen har DEFA motorvarmer med opplegg til kupevifte og sentrallås med fjernbetjening. samt originalt satt det m-tech understell på bilen(veit ikke om det har noe å si nå, men men :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har fått 2 bud. Men de bor litt langt unna, og grunnet mye jobb har jeg ikke takket ja til noen av de. Men det var bud på 55.000,-

int ? :wink:

ja, muligens.. bor ikke så langt unna heller.. hehe.. men skal tenke litt på det, og evt. reise å se på den :)

tipp topp stand nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...