Tornado Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Hei hei. Kjøpte disse felgene nye for litt over en uke siden, men viser seg det at bilen må prioriteres først. Skulle stått på en E28 518i fra 19pil og bue Det er 4 helt nye Aez Zeus 8,5*17 Org pris 8,5x17"...4545,- Per stk Felgene er aldri brukt! Dekk på felgene følger med! også helt nye. Wanli S1063 225/45/17 Org pris ca 1300,- per stk En samlet pris blir da KR 23380,- SELGES FOR KUN KR 16000,- Eller kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tornado Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tornado Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Hvis du har gitt 4500 kr for 1 stk så lite pen felg så har du blitt lurt syntes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tornado Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 Hvis du har gitt 4500 kr for 1 stk så lite pen felg så har du blitt lurt syntes jeg.. Er muligens ikke de tøffeste på bilde, men i det du ser dem på bilen så blir det straks MYE bedre! Er smak og behag det vettu! På samme måte jeg synes at fargen på bilen din ser jævli ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Hvis du har gitt 4500 kr for 1 stk så lite pen felg så har du blitt lurt syntes jeg.. Er muligens ikke de tøffeste på bilde, men i det du ser dem på bilen så blir det straks MYE bedre! Er smak og behag det vettu! På samme måte jeg synes at fergen på bilen din ser jævli ut! Haha, traff jeg tissen på hodet? Ikke bli lei deg da gutten min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tornado Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 Hvis du har gitt 4500 kr for 1 stk så lite pen felg så har du blitt lurt syntes jeg.. Er muligens ikke de tøffeste på bilde, men i det du ser dem på bilen så blir det straks MYE bedre! Er smak og behag det vettu! På samme måte jeg synes at fergen på bilen din ser jævli ut! Haha, traff jeg tissen på hodet? Ikke bli lei deg da gutten min.. Hehe ånei du.men er jo alt etter hva du liker, jeg synes sel at BMW må ha kant, men ikke alle mener det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Tror du heller burde selge felger og dekk hver for seg, for jeg tviler på at noen vil bla opp 16.000,- for den type felg, selv om dekkene er bra(dog. ikke særlig ypperlig dim., men det får så være). My 2 cents Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tornado Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 Bumpideisi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå