Ole@Automote Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Jeg er på jakt etter ett bredde kit til e36 med e30 M3 look noen som veit hva det heter? Er vell bare ett tids spørsmål før noen dukker opp med rett svar her Bimmers er bare rå på sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Zeemax ? http://zeemax.com/e36wb.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Prosjekt på G igjen nå eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Synd ikke BMW gjorde det på M3'en. Ser jo dritrått ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Jeg syntes det så litt klumpete ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 MR. Bilbyggeriet.. Dette har du sett før:D Du som har kommentert første post på side 17 her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9222&postdays=0&postorder=asc&start=240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 MR. Bilbyggeriet.. Dette har du sett før:DDu som har kommentert første post på side 17 her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9222&postdays=0&postorder=asc&start=240 Jepp viste jo att jeg hadde sett det her på bimmers men det er leenge sia og jeg huska ikke hva det hette Men nå veit jeg Har ett prosjekt på gang ja, vi får se hvordan det blir med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Vår sponsor Norvatio selger Esquiss` sine stylingkit (sjekk www.esquiss.fr ), så kanskje det kan være noe og de kan hjelpe deg med et slikt kit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 skamme seg for en vinge på på både den nevnte bilen, OG det kittet til Esquiss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Fikk du ikke noe ACS greier og tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Fikk du ikke noe ACS greier og tro.. Jo, men det lages ikke lenger. Det var også veldig kostbart etter hva jeg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Er tøft det zeemax kittet, har noen bilder av en med dette et sted.. Skal se om jeg finner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Synes zeemax gjør en ganske god jobb når det kommer til stylign generelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Synes zeemax gjør en ganske god jobb når det kommer til stylign generelt! haha, noe så ekkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 hahaha, ventet på kommentarer 1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå