Hybris Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Noen har erfaring med importfirmaer (gjerne på østlandsområdet) som er flinke på BMW? Har lyst på ny BMW, men ganske spesifik på hva jeg ønsker - og tenker da at det kanskje er lettere å finne den "perfekte" bil i utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Vurdert å hente den selv? Eller så driver jo Ellingsen her på forumet med import og han har jo hatt litt BMW.. www.autobb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Hei, jeg driver også import, spes BMW:) Send pm på hva slags bil du skal ha så kan jeg se på det når jeg får en ledig stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Innovation Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Har snakket med Ivar Haugsbak i Haugsbakk AS noen ganger. Han virker meget ryddig og nøye med objektene han tar inn. Holder til på Frogner. Her er et eksempel: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hybris Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå