Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Var på 4hjulskontroll med e30'n for ikke lenge siden med ferske pulverlakkerte bbs felger, leverte bilen og sa ingenting om å vere forsikti.

Det første de sa til meg når jeg henta bilen var at de hadde satt på noen andre felger på bilen som tilhørte en som jobbet der for å unngå å ripe opp de nylakkerte felgene 8)

Så du anbefaler at man har på noen stygge felger før 4-hjuls? Jeg har 17" vinterhjul som er flasset... Er jo samme dimmen.

Selvsagt en fordel!

Skrevet
Hmm..men faen, hvis de skraper lakken må det jo være erstatningsspm?

Jepp, men er ikke alle som er like ålreite. Derfor lønner det seg å dokumentere med bilder og dato f. eks. Slik at ting som dukker opp etterpå kan bevises at er gjort av verkstedet.

Når vi legger om dekk på fine felger, og ser skavanker pleier vi å gjøre kunden oppmerksom på de skadene vi har funnet, så vi ikke blir beskyldt for å ha laget dem i ettertid.

Mange verksteder er uærlige og sleipe, det som er problemet.

Skulle jeg levert fra meg bilen og jeg hadde gromme fine felger, hadde jeg satt på vinterhjula før jeg leverte den fra meg...

Skrevet

Har opplevd skader på bil selv, og da ble det ord mot ord. Men jeg sprer ordet videre, hehe..

Eneste måten å unngå slike ting er vel å være tilstede hele tiden. Noe jeg var da de la om 2 dekk på felgene mine engang.

Skrevet

Et proft verksted med riktig utstyr skal ikke lage merker i felger. At de ikke tør å innrømme feil er svakt. Tru med å spre dårlig rykte.

At folk med fine biler (som de fleste her har) har et lite øye med når man skrur på bilen er helt greit, men når folk med gamle vrak absolutt skal stikke nese si oppi alt mulig koker det litt oppi toppen. Har litt med HMS og div å gjøre. Er mye farlig inne på et verksted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...