KeRu (Joavg) Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Hva var budsjettet på dette da? Turbokit = 10 000,- Costum sveisa manifold = 3000,- Effektanlegg costum = ca 5000,- + olje, og diverse småting.. max 20 000,- tror jeg verdt det!!
JonasD Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Bra det da! Må til med mere kjøling nå da? større dyser osv...?
Mexos Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Hva var budsjettet på dette da? Turbokit = 10 000,- Costum sveisa manifold = 3000,- Effektanlegg costum = ca 5000,- + olje, og diverse småting.. max 20 000,- tror jeg verdt det!! Det heter Custom er billige hester det da
KeRu (Joavg) Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Hva var budsjettet på dette da? Turbokit = 10 000,- Costum sveisa manifold = 3000,- Effektanlegg costum = ca 5000,- + olje, og diverse småting.. max 20 000,- tror jeg verdt det!! Det heter Custom er billige hester det da Ja, meget nødvendig innlegg Julian Beklager feilen, mente seeelvfølgelig Custom.....
HansO Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Vel vel, godt nyttår til alle! grunnet div. sykdom, julefeiring og praksis har tråden vært litt død i det siste. KeRu er angrepet av kyssesyken og litt andre infeksjoner og må ta det veldig med ro. men ellers er bilen startet opp, og den går helt fint på ca 0,4-0,5 bar trykk veldig fin lyd av effektanlegget fra svendsen! bilder følger snart som sagt for lenge siden... hehe motorommet ser ikke ut for tiden, skittent overalt, men nå når den er i gang, er det jo bare snakk om finpuss og kosemekking skal også få montert målere for turbotrykk og oljetrykk på a-stolpen etterhvert bilen er fantastisk god å glid med på vinterføret skal kjøre den inn på lavt trykk en stund til, før vi tenker å skru det opp utover våren...
GiljeN Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 fett hvordan var effekt økningen ? var det sånt wow liksom ?
KeRu (Joavg) Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 fett hvordan var effekt økningen ? var det sånt wow liksom ? hehe, nei er vell 120-max 130 hester i den nå.. går som før på lavt turtall, men opp mot slutten av registeret øker både turbolyden, trykket og følelsen av "g-kreftene" kommer til å bli bra når vi får 0,7-,0,8 i trykk håper på dumplyd etterhvert også
KeRu (Joavg) Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 over 0,4 får den vell litt lite bensin? hehe hehe, ja, vi må på med bensinregulator
Morty999 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 får vell ikke så veldig mye mer fordet. de orginale dysene er ikke så store
Mexos Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 får vell ikke så veldig mye mer fordet. de orginale dysene er ikke så store Kanskje Mulighet for å bruke dyser fra en større motor da? Fra en av de store 6erne f. eks. Vet det holder med 4 av dysene, men du skjønner Jeg må ta meg en tur og se på bilen en dag Hans Olav Håper du skal gi på litt mer med denne en du gjør med SAAB'en
gnmfr Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 hadde værtfall ikke kjørt med mere en 0,5 trykk med originale dyser(og Høyt bensintrykk) 318is dyser burde vel være fine her di er på 214cc ved 3 bar og dere har jo progrsiv btr så kan jo få di til og levere mer(hvis dere trenger da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå