Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hva var budsjettet på dette da? :D

Turbokit = 10 000,-

Costum sveisa manifold = 3000,-

Effektanlegg costum = ca 5000,-

+ olje, og diverse småting..

max 20 000,- tror jeg :)

verdt det!! :)

Det heter Custom ;) er billige hester det da :)

Skrevet
Hva var budsjettet på dette da? :D

Turbokit = 10 000,-

Costum sveisa manifold = 3000,-

Effektanlegg costum = ca 5000,-

+ olje, og diverse småting..

max 20 000,- tror jeg :)

verdt det!! :)

Det heter Custom ;) er billige hester det da :)

Ja, meget nødvendig innlegg Julian :P

Beklager feilen, mente seeelvfølgelig Custom..... :P

  • 1 month later...
Skrevet

Vel vel, godt nyttår til alle! :)

grunnet div. sykdom, julefeiring og praksis har tråden vært litt død i det siste. KeRu er angrepet av kyssesyken og litt andre infeksjoner og må ta det veldig med ro. men ellers er bilen startet opp, og den går helt fint på ca 0,4-0,5 bar trykk :) veldig fin lyd av effektanlegget fra svendsen! :D bilder følger snart som sagt for lenge siden... :P hehe motorommet ser ikke ut for tiden, skittent overalt, men nå når den er i gang, er det jo bare snakk om finpuss og kosemekking ;) skal også få montert målere for turbotrykk og oljetrykk på a-stolpen etterhvert :) bilen er fantastisk god å glid med på vinterføret :D skal kjøre den inn på lavt trykk en stund til, før vi tenker å skru det opp utover våren... :D

Skrevet
fett :) hvordan var effekt økningen ? :) var det sånt wow liksom ?:)

hehe, nei :P er vell 120-max 130 hester i den nå..

går som før på lavt turtall, men opp mot slutten av registeret øker både turbolyden, trykket og følelsen av "g-kreftene" :)

kommer til å bli bra når vi får 0,7-,0,8 i trykk :)

håper på dumplyd etterhvert også :)

Skrevet
får vell ikke så veldig mye mer fordet. de orginale dysene er ikke så store :P

Kanskje Mulighet for å bruke dyser fra en større motor da? Fra en av de store 6erne f. eks. Vet det holder med 4 av dysene, men du skjønner :lol:

Jeg må ta meg en tur og se på bilen en dag Hans Olav :) Håper du skal gi på litt mer med denne en du gjør med SAAB'en :wink:

Skrevet

hadde værtfall ikke kjørt med mere en 0,5 trykk med originale dyser(og Høyt bensintrykk)

318is dyser burde vel være fine her di er på 214cc ved 3 bar og dere har jo progrsiv btr så kan jo få di til og levere mer(hvis dere trenger da);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...