Dan327t Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Skal kjøpe delebil til prosjektet mitt, som jeg skal bruke motoren ifra. så lurer bare på om det er ett fett om jeg kjøper delebil med manuell eller automat kasse, da jeg har en manuell kasse liggende. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Sålenge du har svinghjul, pedalsett (clutch) og girspak fra en manuell-bil i tillegg til manuell girkasse går det bra ja. Men det kan jo hende at de to girkassene har forskjellige lengder, så derfor må du også ha mellomaksling i riktig lengde hvis så er tilfellet. Om girkassene har forskjellige lengder automat / manuell på E30 får noen andre enn meg svare på, for det er jeg litt usikker på. Kommer manuellkassen fra en sekser må nok også delebilen ha en sekser for at du skal kunne bytte over. Men heller ikke her kan jeg garantere noe, så her må nok også noen andre enn meg bekrefte / avkrefte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 Bilen min er en manuell med clutch, så mellomaksel er der. Prøve og formulere meg bedre, Er motorene på automat og manuell kliss like? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Motorene skal være kliss like ja, sålenge det er snakk om like mange sylindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 Kan jo ikke gå nedover! Er som du sier, feel the rythm of the straight six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå