Fliid Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 For ett eksemplar!! Nydelig : ) Prefacelift med gode chrome fangere slår ALDRI feil! Ok, jeg er meget innkjørt på prefaceliften
candikid Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Skrevet Juli 25, 2008 jeg tenkte at entusiaster likte å kjøpe bilene sine originale jeg, så har dem selv valget om å hore opp bilen eller ikke. vi får se.. skal prøve litt dristig pris til å begynne med.
candikid Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Skrevet Juli 25, 2008 For ett eksemplar!! Nydelig : ) Prefacelift med gode chrome fangere slår ALDRI feil! Ok, jeg er meget innkjørt på prefaceliften jeg tror jeg liker deg
-Roger- Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 Hvis bilen er meget bra og holdt original ville jeg betalt mye mer penger for den enn en som er full i rieger, seidl osv Det vet jeg mange andre også ville gjort
Sandersen Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 Er chromefangerne rustfrie? de er et satan å få tak i vist dem har rusta.
///MoePower Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 Kun den uten vilje til og gjøre ett stykke arbeid selv kaller en bil ett vrak. Kunne ikke sagt det bedre selv.
candikid Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 ikke no rust på chromefangerne nei, hehe..
candikid Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 vel, da skal denne selges. om jeg får lov, så legger jeg ut litt specs her. 188 000km! EU-godkjent i går! så godt som null rust, bare en liten (LITEN) boble eller to i dørkarmen på hver side, og dessverre en forskjerm som har sett sine bedre dager. ny olje, nytt kjølevann, ny bremsevæske. går som en klokke. noen eksosbolter på manifolden mangler, så han lager litt mer lyd enn originalt, men slettes ikke mye. seter i overraskende god stand! (beige, veldig fin fargekombinasjon forresten)
Torek Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Pris? Skulle hatt en bruksbil som er verdt å ta vare på.
candikid Skrevet September 20, 2008 Forfatter Skrevet September 20, 2008 før jeg kjøpte den var hele poenget å fikse det som måtte til for å få den eu-godkjent, samt litt til, og så selge den med fortjeneste. håper på å få bortimot 30 for den...
candikid Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 ja her er ett par bilder som kommer med i annonsene:
candikid Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå