morteym Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null Mye utstyr på denne, men har gått 142k da. Men prisen er vel riktig hvis den er fin. 519k. Selv skal jeg ha annen farge og lavere km-stand så det blir uaktuelt.
Gunnar Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 Aaah.. Imolarøde BMWer er så deilig, og felgene er heller ikke feil. Av med leppa foran, så er den perfekt. PS: Det har gått E46 M3er for LANGT under den prisen de siste månedene. En kollega vurderte en sort på Nøtterøy som endte med å gå for 450k.
morteym Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Skrevet Juli 19, 2008 450k begynner å bli billig det, men da er det vel ett eller annet som gjør det vanskelig å få mer for den og.. Jeg vil ikke ha en uten navi, uten skinn, skramlete og høy km selvom den er 100k billigere ...
carlhaakon Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 denna var jo pen da, BBS CH felger er som skapt på E46 M3 etter min mening
EirikL Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 Siklet litt på denne i sted Men jeg har hatt min siste røde bil på en stund. Har hatt tre røde biler på rappen, så nå skal jeg ha noe annet. Ikke at jeg kunne kasjet ut denne...Men det er gratis å drømme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå