Gå til innhold

Grenlandstreff søndag 17.aug kl 15 i Bamble.

marararius
 Share

Anbefalte innlegg

Da er det bestemt, at det blir et BMW treff ved Lasses, i Bamble, søndag 17. august.

Ser på yr.no at det har meldt knallvær (:applause:), så det er bare å slenge seg bort da. Virker som om det har vært litt interesse for treff!

Plassen treffet blir på, er den "store" parkeringen ved Lasses, i Bamble.

Her skal man vel få plass til endel biler, og i tillegg så er det vaskehall om noen vil spyle av bilen, og døgnåpen bensinstasjon.

For de som ikke vet hvor Lasses er, skal jeg få lagt inn et kart her, men det virket ikke akkurat nå på Gulesider. Men det er veldiggreit å finne.. Ligger rett ved E18.

Dette er en bra mulighet til å treffe nye folk, som man snakker med på bimmers eller andre bilforum bare, og kunne snakke, kikke på hverandres biler, osv :) Jo fler som kommer jo bedre.

Men ja, hvis de som kommer sier enten ifra til meg med PM, eller skriver i denne tråden, så lager jeg en liste her, om hvem som kommer, og hvem bil de kommer med! :D

ug5ncjkms07pztlbs8t7.jpg

Her er et kart da, beste jeg kunne finne hvertfall.. Men det er veldig lett å finne.. For de som kommer fra Oslo, Larvik, og den veien, så er det på E18, mot Kr. sand.. Så er det et par tunneler, og en bro, så er du i Bamble.. Da er det en tunnel til, så er det av til høyre etter den. Da ser du Lasses (Shell)

For de som kommer på E18 fra Kr. sand og den veien.. Oppover mot Oslo altså, så er det bare å kjøre, til man ser en Esso på høyresiden, og Shell på venstre siden da.. Rett etter disse 2 begynner motorveien. Vanskelig å ta feil.

Hvis det er noen som har problemer med å finne frem kan de ringe meg på 48123161 når den tid kommer! :)

Kommer/kanskje kommer:

bjaa

kongstian87

RobertN

Fliid

Dr_S (?)

mossel

b.m.w

OleJohnny

wallak85

Peer

Wendel

BMW E93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, kan jo bare finne ut av en dato etterhvert, og endre navnet på denne tråden, så kanskje det blir noen fler som kan komme :) Når de ser sted og dato. Men hva tror du om parkeringa på Lasses?

Lett og finne for folk utenbys ivertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...