Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trur det er stengt for dagen det parkeringshuset der men er ikke 100 % sikker.

glemte å skjekke da jeg var der i går hehe ;)

• Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Går vel ann å stå under taket ved parkeringshuset på Brotorvet ja.. Men satset jo på at det blir bra.. Er jo knall nå hvertfall :) Må prøve å få det til på Lasses.. Uansett så møtes vi jo der.. Er sikkert ikke alle som vet hvor det er.

Skrevet

Jeg har ihvertfall fått fri fra jobb på søndag slik at jeg kan møte opp! Så da blir det først opp til Mossel om morran å få satt sammen bilen hans! Så kommer vi nedover! Så er bare å håpe på fint vær og et bra oppmøte nå:)

Skrevet

Hmm.. nå er det meldt overskyet.. Gidder snart ikke se på værmeldinga lengere, der skifter det jo like ofte som jeg skifter sokker. Vel, fikk grunnet støtfangeren i dag, satser på å få lakkert den på lørdag. Ellers må jeg prøve å få kamuflert rusta på en eller annen måte før søndag. Kan jo ikke smitte alle de flotte BMW'ene i Grenland med slik "svensk chrome". :-)

Skrevet
Hmm.. nå er det meldt overskyet.. Gidder snart ikke se på værmeldinga lengere, der skifter det jo like ofte som jeg skifter sokker. Vel, fikk grunnet støtfangeren i dag, satser på å få lakkert den på lørdag. Ellers må jeg prøve å få kamuflert rusta på en eller annen måte før søndag. Kan jo ikke smitte alle de flotte BMW'ene i Grenland med slik "svensk chrome". :-)

Vel ligger selv pa samme nivaet med min men, jeg kommer for og se andres biler :D

Skrevet

Får håpe på godt fremmøte i morgen da.

Har pusset og lakket litt i dag for å bedre inntrykket. På avstand begynner bilen å bli bra. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...