Wendel Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Er foreløpig meldt litt overskylet tidlig på ettermiddag og så skal det vist klarne oppe utover:) Jo fler vi blir jo bedre er det:)
fish Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Hvis været er ok så kommer jeg! 15 mil er jo tross alt ikke mer enn det er mellom naboene hjemme i Kirkenes:-) Ikke lengere enn ett steinkast unna eller en svipptur, som vi nordlæninger sier...
RobertN Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Hvis været er ok så kommer jeg! 15 mil er jo tross alt ikke mer enn det er mellom naboene hjemme i Kirkenes:-) Ikke lengere enn ett steinkast unna eller en svipptur, som vi nordlæninger sier... Hehe nei det kan man jo si. Bare ein litten tur det,
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Hvis været er ok så kommer jeg! 15 mil er jo tross alt ikke mer enn det er mellom naboene hjemme i Kirkenes:-) Ikke lengere enn ett steinkast unna eller en svipptur, som vi nordlæninger sier... Nordlænning?? Bra man ikke er aleina her sørpå da:-)
fish Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Hvis været er ok så kommer jeg! 15 mil er jo tross alt ikke mer enn det er mellom naboene hjemme i Kirkenes:-) Ikke lengere enn ett steinkast unna eller en svipptur, som vi nordlæninger sier... Nordlænning?? Bra man ikke er aleina her sørpå da:-) He he... Sant nok. Greit å vite at man har noen "brødre" her nede. Har familie i både Bærum og Asker, så det hender jeg er i området. Forresten har jeg besøk av en fetter fra Asker nå, og han er så grei og tar med seg fire felger til en her på forumet. Han som kjøpte felgene la ut en tråd om det var noen som skulle fra Skien til Oslo og kunne ta med seg felgene, og da ordnet jeg transport. Kjenner verken selger eller kjøper. Syntes det var morro å kunne hjelpe en på forumet.
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Hvis været er ok så kommer jeg! 15 mil er jo tross alt ikke mer enn det er mellom naboene hjemme i Kirkenes:-) Ikke lengere enn ett steinkast unna eller en svipptur, som vi nordlæninger sier... Nordlænning?? Bra man ikke er aleina her sørpå da:-) He he... Sant nok. Greit å vite at man har noen "brødre" her nede. Har familie i både Bærum og Asker, så det hender jeg er i området. Forresten har jeg besøk av en fetter fra Asker nå, og han er så grei og tar med seg fire felger til en her på forumet. Han som kjøpte felgene la ut en tråd om det var noen som skulle fra Skien til Oslo og kunne ta med seg felgene, og da ordnet jeg transport. Kjenner verken selger eller kjøper. Syntes det var morro å kunne hjelpe en på forumet. Det er veldig greit å kunne hjelpe ja:-) Jeg måtte kjøre ned til Arendal når jeg hentet felgene min. 25 mil hver vei. Gikk supert det men så er jo vi fra nord vant med å kjøre lange strekninger. Må jo kjøre tre mil for å kjøpe dagens VG jo...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Forresten, hva er den nøyaktige adressen til møteplassen på treffet? Må få hjelp av gps`n for å finne fram tror jeg...
fish Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Her har du den. Lasses Bilsenter AS Europav. 139 3960 Stathelle
Wendel Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 EDIT : Jaggu var jeg 1 minutt for seint ute med adressen
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Her har du den. Lasses Bilsenter AS Europav. 139 3960 Stathelle Takker...
fish Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 EDIT : Jaggu var jeg 1 minutt for seint ute med adressen Og jeg brukte laaang tid for å finne den da. Først måtte jeg Google, så inn på hjemmesiden til Lasses, deretter ta med tlf.nr til gulesider.no, der fikk jeg adressa, så tilbake til bimmers for å skrive inn adressa..
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Hvilket klokkeslett ble vi enige om i dag...? Må vite når jeg skal starte:-) Ehh... EDIT: Ser det står i overskrifta...
marararius Skrevet August 17, 2008 Forfatter Skrevet August 17, 2008 Konge, da kommer du også på lista Håpe alle dukker opp da Kan jo bli bra dette.. Bilen min kommer til å stå ved "haugen" rett ved rundkjøringa ved lasses der.. Og parkeringa er rett der Så når dere ser en blå e36, er det bare å komme opp! Står der å venter fra før 3 jeg Noen som har bra kamera?
marararius Skrevet August 17, 2008 Forfatter Skrevet August 17, 2008 Da stikker jeg bortover nå jeg Ordne et par ting først, og så står jeg å venter Hvis det er noen som lurer på noe kan de ta kontakt på 481 23 161
RobertN Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Tar med meg et kamera, hvor bra det er gjenstar og se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå