Annesh Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Har en compact jeg vil sette i en sånn i, men greia er at den ikke må ha gått så langt og at det ikke er automat... ellers lurer jeg på pris og div på dette burde kanskje også spørre om jeg bare kan sette på en komplett 318 bakaksel siden compacten har tromler bak, og hvor mye en sånn i grei stand koster.. stress å legge opp bremserør og slikt til baken?? mye dyr stress i fohold til å bare kjøpe seg en 318is?? eller kan det gå kjapt og enkelt med en på si med en god del peiling?? vennligst send pm ved bud o.l hilsen Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Motorbytte er bolt on. Bakstillinga er ikke lik på Comapct, som på resten av E36ene. Du kan ta bakstilling fra 318ti/323ti eller hvilken som helst Z3. Dette er også bolt on. Forstillinga er lik de andre E36ene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annesh Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 ok trenger vel ikke hele bakstillinga, men har kanskje fått for meg at det er like greit når man først skal bytte noe bak der. kan jo alternativt bare sette på skivebremser bak, holder ikke det a? Ledningsnett, instrumentbox o.l trengs ikke oppgr? Du som har 325ti, så finnes jo ikke den orginalt.. Var det vanskelig å få den godkjent?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå