Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er de noen som har hørt om plugger som gir meir effekt på m50 og m52?

De skal gi fra 10 - 20 % effektøkning!

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe de ?

Hehe, hadde det bare vært så vel så... Da skulle nå jeg byttet plugger med en gang, selvom de jeg har knapt har gått 1500.

Klart at plugger har mye å si, men 10-20% er drøyt mye.. Det på en 200hk bil er jo opptil 40hk.. :D

Skrevet

Og en ting som gjelder for noen her inne,er at de har m-motorer(ihvertfall s14 og s38),og til de er det ikke akkurat mange forskjellige merker å velge mellom.

Eneste jeg har funnet til en "rimelig penge" er bosch og denso(150-200kr pr stk).

Så hvis noen har noen tips,så fyr løs.

Skrevet

Iflg. TEF Racing i Vestford, testet de disse pluggene på en BMW 2 liter R6. Med vanlige plugger benket de motoren til 155hk og med disse nye pluggene ble motoren målt til 162hk. Altså 4,5 % økning. Dreiemomente økte fra 200 til 207nm, 3,5 % økning.

Bensinforbuket ble også redusert med 9,2%

Skrevet
Iflg. TEF Racing i Vestford, testet de disse pluggene på en BMW 2 liter R6. Med vanlige plugger benket de motoren til 155hk og med disse nye pluggene ble motoren målt til 162hk. Altså 4,5 % økning. Dreiemomente økte fra 200 til 207nm, 3,5 % økning.

Bensinforbuket ble også redusert med 9,2%

Det kan jeg kanskje tro på, men opp til 20% blir litt for mye for meg å tro på.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...