D.C.V Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Mitt meter går "bare" til 300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 jeg har ikke mye greie på M5 eller 5 serie selv, men Alpina B10 speedometeret går til 320 http://www.m5board.com/photopost/data/5 ... l2_11_.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Den blå der er iaf steingammel, har noen bilder av den jeg og, og de har jeg hatt i flere år Kan jo hende den går på veien ennå Hehe,er ein e30 så den er nok litt gammel Grisefin denne m3`n.Bare ein sånn så eg drømme om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Den blå der er iaf steingammel, har noen bilder av den jeg og, og de har jeg hatt i flere år Kan jo hende den går på veien ennå Hehe,er ein e30 så den er nok litt gammel Grisefin denne m3`n.Bare ein sånn så eg drømme om var fine bil,men felgene ødla lit,dem var altfor store.liker best når en ser toppen av hjulle under skjermen eg da....nydlig farge og.veldig lav km stand og da bra gjort arbeid der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Hvis eiern ser det her kan jeg godt kastebytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå