HelgeS Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Da har jeg handlet meg ny bil, kom over en nydelig e34 540 og bare måtte ha den Specs: -96mod Bmw 540iA Vare(til nyttår!) -km.stand 96500km!! -Bisonhud interiør i topp stand -Effektanlegg med livstidsgaranti med en pervers lyd! -18" Orginale M5 felger -Stor kjørecomputer og fullt servicehefte -M.m... Hva synes folket?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 hvorfor får jeg ikke til å laste opp bilder lenger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Det høres jo ganske så fint ut! Noe som har ligget tilsalgs på nettet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 96500!! Dette gleder jeg meg til.. Bruke www.imageshack.us hvis du ikke får det til her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 prøver igjen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 Sånn der kom det litt bilder! kommer garantert flere senere den lå på nettet bare i ett par dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Kunne tenkt meg en sånn bil selv, så derfor spør jeg dette spm: mye måtte du ut med? Deilig bil! Bortsett fra baklyktene, burde hatt sotet blink. Jeg ville hatt rondell hjul på også. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Super clean.. Fine mods du har fått på Kommer til å følge med på denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 Kunne tenkt meg en sånn bil selv, så derfor spør jeg dette spm: mye måtte du ut med?Deilig bil! Bortsett fra baklyktene, burde hatt sotet blink. Jeg ville hatt rondell hjul på også. Hehe Beklager men jeg røper desverre ikkje kjøpspris. Baklyktene vurderer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Pen bil med flott motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Æææjj, nok en fin touring. Prøvekjørte Jonner`ns 540 forrige helg og si jeg fikk lyst på slik jeg også. Så har den gått så lite, det er sjeldent. Har du orginale takrails/opplegg? Samme felger som deg ser jeg. Knall fin bil og gratulere så mye . Fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 oj oj oj! denna så da frrøktelig velholdt ut! grattis med fin fin kjøremaskin med laaav km! sjeldent. Det som hadde blitt fetest på denne bilen ang baklykter, tror jeg hadde vært hvite, sota blinklys bak, samme som foran.. men jeg har til gode å se det til salgs.. får jo knapt tak i hvite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Det var virkelig en flott e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Herregud for et nydelig eksemplar, ser jo ikke brukt ut i det hele tatt . Denne må du ta godt vare på, kommer bare til å øke i verdi. Og gartulerer så mye . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 takker alle for fine kommentarer! er strålende fornøyd selv! angående takrailsopplegget så er det orginalmontert ja...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå