Gå til innhold

E34 deler /// Oppdatert 27/04/09 ///

Anbefalte innlegg

• Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

for mye for el.vindu heiser foran (m/ komplett ledn.nett)..? følger de med brytere for heisng av vinduer som skal monterest i midtkonsollen.? Er motorene på heisemekanismen i god stand.?

Skrevet
for mye for el.vindu heiser foran (m/ komplett ledn.nett)..? følger de med brytere for heisng av vinduer som skal monterest i midtkonsollen.? Er motorene på heisemekanismen i god stand.?

Tenkte med en 1500,- for det nevnte komplett.

Brytere til framvinduene er med + vindusheiser med motorer til disse.

Funket fint det lille jeg brukte dem, og bilen har kun ruller 94.000km, så tror ikke dem skal være altfor slitne.

Men han som kjøpte dørene har fortsatt vindusheisene, dem befinner seg i Nittedal i Oslo. Må få hentet dem først...

(Mulig jeg får hans gamle heiser istede, men dem skal virke ihvertfall!)

Skrevet

Er veldig intresert i å få vekk ting nå. Spessielt de store tingene! Så her er det muligheter for billige deler ;-)

Skrevet
Jeg prøver meg å by 1000kr for el.ruter komplett. Er de mye arbeid å bygge om til el.ruter.

Se pm ;-)

Det du må gjøre er å løsne dørtrekka, så borre ut naglene som fester vindusheisen, og deretter bytte ut heisen med den med el motor. (Bruker skruer ved montering istede for nagler..) Så må du legge opp kabler til el vinduene dersom det ikke ligger noe der fra før.

(Har ledningsnett til dørene, fra sikringsboks til brytere, osv.., så har alt som trengs av ledninger...)

Men heisene med el motorer befinner seg fortsatt i Nittedal i Oslo.., så må få tak i dem på en el annen måte før salg :P

Skrevet

Godt nytt år folka :-)

Serr, alt -SKAL- / -MÅ- bort nå.

Alt går billig!!!

El vinduer kan jeg sette som solgt.

• 2 weeks later...
Skrevet
har du viskermekanismen på fører siden?

Var slark i den. Er kastet.

Tror nesten du må kjøpe ny, da "alle" brukte er dårlige :P

Skrevet

Da var bremsekraftforsterkeren solgt, som av en eller annen grunn var dobbel :P (Solgt med pumper og væske-tank, osv..)

Legger til noe bilder av div ting fra denne bilen.

Alt skal som sagt bort pga e36.

BILLIGE DELER!!!

a2oi9z2k6fq2y31p7kyt_thumb.jpgzyxsg8i9j8h8zmzg3jt7_thumb.jpg8w9umgeei5r6iavu0945_thumb.jpg

6mlgv2k5t32c0cpnyj8h_thumb.jpg

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
Har du 3 vindussveiver? pris?

Godt mulig.

La deg til på msn ;-)

Da er dashbord og alle dørtrekk kastet!

Ingen som trenger noe av det som er igjen??? :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...