carlhaakon Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Hei jeg har fått tak i et anna speedometer, så hadde jeg tenkt og lakere eller farge viserne røde. noen som vet om hva jeg kan bruke får og farge dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 de er vell bare å kjøpe en sprayboks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 ja, tenkte det jeg også, men skal jo se dem i mørket da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Du kan i bunn og grunn bruke hva som helst, alt fra maling til spraylakk. Skal du ha en blank strøken finish maskerer du det sorte, så sprayer du et tynt lag over viserne. Men hvorfor skal du ha røde visere? Syns det ser mer originalt ut med hvite, eller kanskje du har hvit skive? Var ihvertfall Alpina som brukte å komme med røde visere, og et par eldre BMW'r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 hvis du lakkerer dem så dekker du vel over det som leder lyset ut i viserene? (på siden av viserne. Da må du isåfall maskere sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Er det bare toppen og bunnen du skal farge så trenger du ikke maskere, da er det bare å finne en flat papirbit eller en form for "rulle" som du dypper i litt rød lakk, så stryker du det bare pent utover. Husk å ikke ha på for mye så det renner ned på sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 takker for tipsene da skal jeg prøve og lakere de med rød lak i mårra. skal ha litt M3 look på dem synes det er mye penere med røde i stede for hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower_Pusen Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Vet du,.. jeg har bare brukt rød sprit tusj jeg. Det funker fjell og det blir null griseri! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 så det blir ikke stygt når du får lyset bak det da? tusj er jo mye tynnere en lakk har du bilde av dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Atle Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Tar du av viserne så vill du ikke få de på plass i gjenn å da blir det bare tull med alt de viser etter på. Jeg har prøvd det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 så da skal jeg ikke bytte viserne med de jeg skal lakere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Jeg lakka mine på 318is'en med meget tynn pensel, stø hånd og signalrød bengalakk Men med bakgrunnbelysningen ble det ikke best...for å si det sånn. Så kult ut på dagtid ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 det der så jo bra ut da tok du ut viserne når du gjore det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Trenger ikke ta ut viserne hvis man bare skal lakkere fronten på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 det der så jo bra ut da tok du ut viserne når du gjore det? Nei, men la et ark under de mens jeg lakkerte. Skulle vært matt lakk, for den lakken var ganske blank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå