-diesel- Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Hugger min 1991 mod. 525i grunnet skjevt karrosseri! Alle deler selges, bl.a.: - Fine, sorte skinnseter - Hvite instrumenter - Hvite blinklys rundt om (venstre bak med liten skade) Fargekoden på bilen er "237 Granite Silver Metallic", og alle karosserideler er til salgs, minus frontfanger! Motor, ratt og felger er solgt! Ta kontakt her på forumet eller på mail: drevsjoemoen@yahoo.no Vegard
Deadsent Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Er interisert i hvite blinkers. Kan du ta bilde av skaden? Og hvor mye hadde du tenkt deg?
aslevatn Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 dessuten vil jeg gjerne bytte min høyre lykt. hvordan er glasset. måtte kjøpe ny til litt over 2.000 svenske på venstre side og innser at høyre bør byttes og, men det forutsetter at lykteglasset er i OK tilstand. hva skal du ha?
Deadsent Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 Er også interisert i venstre tåkelys hvis du har det.
Reset Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 hvor mye skal du ha for bærebru på venstre side bak ?
Flatshift Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Hei. er interrissert i girkula og lister på front og bakfanger hvis de ser hele og pene ut, pris for alt? hadde du giddi å lagt ut et bilde av fronten ? Takk. Mvh Mats
Hansi22 Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 hei er interresert i høyre forskjerm. hvor mye*???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå