Der Barockengel Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Ha-ha, morsomt. Men, jeg er fortsatt ikke overbevist om at det virkelig finnes noen virkelig plan for norske veier. "Norsk veiplan" = Urban legend?
Dan327t Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Skrevet Juli 20, 2008 Ha-ha, morsomt. Men, jeg er fortsatt ikke overbevist om at det virkelig finnes noen virkelig plan for norske veier. "Norsk veiplan" = Urban legend? Ganske så rett tror jeg, blir nok en del Navarhøl
Glenno Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Ikke nok med vei standard, da dette som linken her viser til trengs sharpings på også.
Dan327t Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Skrevet Juli 20, 2008 jaja, hva forskere driver med nå til dags
Der Barockengel Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Hmm, kanskje det er en sammenheng mellom folks kjøreferdigheter og tilgjengelig veistandard?
Der Barockengel Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Nei, men hver gang jeg ser noen som "parkerer" i akselerasjonsfeltet, eller som stopper midt i rundkjøringen for å slippe inn andre biler foran seg, lurer jeg på om førerne er så lite vante til å kjøre på slike veier at de ikke vet hvordan man skal opptre. En annen - men nært beslektet - situasjon, er manges manglende evne til å følge på trafikken foran. Ta lyskryss, for eksempel, der noen er så sene med å følge bilen foran når lyset blir grønt, at bare 3-4 biler kommer over før det blir rødt igjen, mens kanskje 7-8 kunne kommet over hvis alle fulgte med. Er folk for opptatte med å sende SMS når de kjører til å følge med på trafikken, eller?
Der Barockengel Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Jeg ser av mitt siste innlegg at jeg kanskje sporer litt av fra emnet i tråden din Dantheman, men etter å ha tilbragt et par tusen kilometer i fellesferietrafikken, må jeg si at kjøringen til ferieturistene om mulig plaget meg ennå mer enn veistandarden. Surrehoder.
Dan327t Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Skrevet Juli 21, 2008 Det går nok bra Der barockengel. Lagde bare tråden for jeg syntes bildet var litt morsomt;) Er enig med deg Dr_S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå