Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ha-ha, morsomt. Men, jeg er fortsatt ikke overbevist om at det virkelig finnes noen virkelig plan for norske veier. :?

"Norsk veiplan" = Urban legend? :wink:

Ganske så rett tror jeg, blir nok en del Navarhøl :?

Skrevet

Nei, men hver gang jeg ser noen som "parkerer" i akselerasjonsfeltet, eller som stopper midt i rundkjøringen for å slippe inn andre biler foran seg, lurer jeg på om førerne er så lite vante til å kjøre på slike veier at de ikke vet hvordan man skal opptre. :roll:

En annen - men nært beslektet - situasjon, er manges manglende evne til å følge på trafikken foran. Ta lyskryss, for eksempel, der noen er så sene med å følge bilen foran når lyset blir grønt, at bare 3-4 biler kommer over før det blir rødt igjen, mens kanskje 7-8 kunne kommet over hvis alle fulgte med. Er folk for opptatte med å sende SMS når de kjører til å følge med på trafikken, eller? :wink:

Skrevet

Jeg ser av mitt siste innlegg at jeg kanskje sporer litt av fra emnet i tråden din Dantheman, men etter å ha tilbragt et par tusen kilometer i fellesferietrafikken, må jeg si at kjøringen til ferieturistene om mulig plaget meg ennå mer enn veistandarden. :shock: Surrehoder. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...