SteffenM2 Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Heisann. Har en e30 på hånda nå, som jeg er ganske intressert i. Men jeg er usikker på hva jeg burde gi for den. Trenger da noen råd. Bilen, 87modell 325. Skjøtet, men dette er godkjent. Bilen ble kjøpt uten motor, sitter nå en 2.7 liter i den, fortsatt ikke startet opp. Har ingen garanti på hva som fungerer, av benisnpumpe osv.. Bremsene er av ukjent tilstand, da bilen ble kjøpt av eier med defekte bremserør. Intreiøret var ribbet, kupe viften fungerer ikke. Mangler mellom aksel, vet ikke tilstand på diff. Bilen i seg selv er nokså bra, lite rust, sveiset en det som var på den. Motoren vet jeg lite om, utenom at alt i topp er nytt, samt ny toppakning, da den som satt på motoren var gåen. Ledningsnettet må kobles, samt loddes, da det ikke passet i bilen. datasprut følger med. Sitter brock b1 på den, med splitter nye dekk. ukjent km stand. (byttet instrument) Jeg er usikker på hva jeg burde gi for denne, noen som har noen inspill? Takk for svar!
ehrnst Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 var det jeg tenkte og. ikke mye man kan forlange for en slik bil i den tilstanden (ikke kjørbar etc)
Sevenord Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Jeg er mer enig med sistnevnte... Felgene høres ut som noe av det med størst verdi her
SteffenM2 Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Skrevet Juli 22, 2008 Takk for svar. Tråden kan stenges, da selger bestemte seg for og beholde bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå