NeonMuffler Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 holder på luftfilteret skal bli fiksa, men er ikke sikkert jeg rekker det før treffet som er snart. må bare få alt til å funke først, lagde dashen ferdig idag. så nå må det "bare" kobles opp. også må jeg fikse fuelcellen og eksosen. tannstang gidder jeg ikke gjøre noe med, koster penger som jeg ikke vil bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joacim Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 okay skal du kjøre på rudskogen til torsdag da eller? Funker jo og ratte 4.5 runder på rattet også, bare være tidlig ute med rattinga det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 hehe ja, skal rekke treffet som er på rudskogen den 28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 forresten, du som kjører den røde e30'n med turbo? mye effekt er det i den? tror ikke jeg har nok for å greie tørra hmm :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joacim Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 ja, det er meg, hehe.. jeg vet ikke effekten, har ikke bremsa den da jeg venter på motor ras så jeg kan mappe opp en ny motor med større volum, men 2 literen holder og holder Er ikke så mye effekt i den, men den er veldig stiv da, det hjelper.. Er kansje mellom 250 og 300 et sted.. Du kan jo pumpe i litt ektra luft i hjulene da, så slipper den på tørra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 hehe, min er jo ikke akkurat stiv:P koster penger det hehe. hvis ikke du veitr om noe som er bra og billig tipper jeg Kanskje har 200hk, ikke akkurat mye. og turboen lader nesten max. også er jeg helt fersk på dette også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 har du senket rattstammen`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 nop, den er original Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 bilder er bra det liker vi stå på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 takker nå begynner det å nærme seg også! idag ble fuelcellen kobla opp og alt funker. bytta alt av slanger under bilen, og turtelleren og bryterne funker også skal ta litt bilder i morra hvis jeg husker kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 bare småtteri igjen nå, men spørs om det blir kjøring til helga alikeveld da:(. clutchfoten er litt ute av drift hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Snubls ned trappa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 hehe, nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Fortell da Hva har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå