NeonMuffler Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 da var vinterhjula på og jeg lader opp til lørdag for da er det treff! har gjort litt smått siden sist. har gjenga opp bak så jeg får skrudd inn alle 4bolter nå hehe. også laget et lite sjold mellom forhjulet og luftfilteret så det ikke spruter så mye på filteret. iløpet av de neste dagene får jeg også satt på ett 325 stabstag bak, tror det vil hjelpe endel siden det ikke sitter noe på bilen nå kommer sikkert en film av treffet hvis det er verdt å laste opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 var glatt idag, men bilen funka bra:) alt gikk bra og jeg kunne kjøre så lenge jeg gadd. satser på ispigg neste gang så jeg får litt mer feste:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Dette ser bra ut! Hvor mye lader du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 aner ikke, må koble om litt så får jeg sjekka det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Så rimelig arti ut på de bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 hehe, joa, det var glatt. null stress å sette den i 5.gir og sladde i 3000rpm derfor jeg skal ta med ispigga neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2008 ispigga er lagt om og klare til bruk: litt strekk skal det jo være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Haha, det ser så helt jævlig ut.. Men gøy blir det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2008 hehe, ja er enig at det ikke ser helt bra ut, men det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 hvor lenge holder slike dekk da? blir piggene slitt på is? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2008 ja blir jo slitt. kommer ann på hvordan man kjører og underlaget etc. men piggene skal jo sitte en stund, disse er godt brukt men stort sett alle piggene sitter i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensken Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Såg en del på annonsen på blocket och var intresserad sjælv, glad att den hamnade hær i norge då den blir bra tillvaratagen på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 hehe den blir å se på gardermoen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 vis det er bra merke. skal nok ikke greie p slite de dekka ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 av en eller annen grunn så tok jeg mange av piggende på innern på venstre bakdekk. får bytte på de neste gang da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå