NeonMuffler Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 hehe takker ja nå håper jeg at jeg får testa den skikkelig, og håper at den overlever dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 jaja, da har jeg hvertfall drifting lisens, men bilen overlevde ikke dagen gitt. blåste radiatoren og slange etter bare 3 runder, så har vært noe veldig trykk. sjal sjekke kompen på sylindra, er mulig heg har blåst toppen også. men bilen gikk bedre enn jeg trodde, greide hele langsvingen uten problemer i 3dje gir:) ikke dårlig for en gammal 320! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 att du tørr å kjøre uten å hvite hvor mye du lader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 tør mye rart jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 att du tørr å kjøre uten å hvite hvor mye du lader? Det gjør vel ikke noe på denne bilen? Hadde skjønt det på den grønne e46'n til Yngve.. Men ikke en gammel e30 til noen få tusenlapper.. Som bare skal herjes med og ha det gøy:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 nettop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Hallios, fant du ut hvor overttykket kom fra? Er pakningen blåst? Hilsen Christian (4-dørs v siden av deg på søndag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 heisann, nei har ikke fått sjekket det enda. jobber på å få lakkert bruksbilen nå, og jeg fikk lagra turbo'n i oslo så får ikke sjekka med det første. men sier ifra når jeg veit hva som skjedde. takker forresten for slangebiten jeg fikk av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 byttes mot eldre v8'r med manuell kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Det så jo litt tøft ut da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 skal den selges eller? prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 vil helst bytte den. har fått bud på 10k på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå