///Mysild Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 hvor store var felgene igjen? men ser de pene å bene ut? hakker spiller ingen rolle. Pris du må jo heller spørre om det strøkne skinninteriøret som du spørr om i signaturen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 Felgene var 8,5"x17" De ser ikke skjeve ut, men kom borti betongen så er et hakk i den ene, samt litt riper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ssbmw Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 du må jo heller spørre om det strøkne skinninteriøret som du spørr om i signaturen hehe:P det er også sant mysild skinninteriøret? pris? og stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 kunne tenkt meg motor om den ikke er solgt. byr deg 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Er diffuser innsats til orginal fanger? Hvor mye skal du ha for diffuseren (om det er det) + m3s speila og sideskjørtene? Om alt er helt vel og merke. Kan godt sende svar på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 kunne tenkt meg motor om den ikke er solgt. byr deg 5000,- får nok ikke girkassa for den prisen egang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 kunne tenkt meg motor om den ikke er solgt. byr deg 5000,- haha... da byr jeg 6k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Har du solgt mye fra denne bilen? Jeg skal fikse opp en 328 og kunne trengt litt forskjellige deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 kunne tenkt meg motor om den ikke er solgt. byr deg 5000,- haha... da byr jeg 6k da byr jeg 8 med ledningsnett og hjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 kunne tenkt meg motor om den ikke er solgt. byr deg 5000,- haha... da byr jeg 6k da byr jeg 8 med ledningsnett og hjerne 8500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 Motor står i bilen fremdeles, så kjøper må selv ta den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 10 tusen så tar jeg den ut selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 Har du solgt mye fra denne bilen?Jeg skal fikse opp en 328 og kunne trengt litt forskjellige deler. PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 interisert i bytte med tintoen med henger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Fordi prisanslagene jeg har fått på arbeidet er såpass høye at det ikke er noen vits å reparere hva har du fått pris overslag på da? jeg har fagbrev som oppretter.. og syntes ikke dette ser ille ut! har ikke sett annet en bilder da, men jeg hadde rettet den hvis det var min bil.. hvis pris overslaget du har fått er så svindyre. kontakt ditt lokale vegvesen kontor. og søk karosseri skift.. behold tre "vitere" deler.. motor gear telles visstnok som en del. men motor gear, bakstilling forstillig.. da skal du være godt på vei.. trenger bare et nytt karosseri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg