NeonMuffler Skrevet September 23, 2008 Forfatter Skrevet September 23, 2008 han var seriøs og har henta den alt hehe.
destroyy Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Heh, lucky him Jeg får lete vidre, i vinter får det duge med sveisa sperre ^^
ole_m7 Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Diffen skal vaskes, og monteres med ny olje torsdag, ingen lekkasjer, og stram og fin. Takker nok en gang for et meget smertefritt og godt kjøp.,
ole_m7 Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 sorry for JÆVLIG off topic, men sperra funka den... helt til clutchen i bilen svikta HELT
NeonMuffler Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 hehe, nice hva var det for no bil igjen? 535?
ole_m7 Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 535 med chip og anna kam, bremsa 242hk/319nm. Akkurat der la jeg inn 3.gir men den slura som F. funka greit med 2. gir helt til jeg etter seks runder måtte bruke 1. gir for å komme meg opp fra slakteren. bilen klarte ikke komme helt bort til der hengern stod på parkeringa. "noe" sliten clutch. MÅ takke marianne (muska) for EKSTREM hjelpsomhet, hun stilte med ny forsterka clutch og trykkplate, som ble inntil videre bytta i et par AC schnitzler felger. TUSEN, TUSEN TAKK. Rakk ikke få en ferdig å få kjørt mer, men uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå