Turbo Touring Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Slenger ut noen bilder av den nye bilen min. Som er en 320 touring. mer om bilen vil komme etterhvert, på prosjekttråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Gratulerer med ny bil Utrolig fett med E30 med sorte lykter og nyrer, samt brede felger... Hva er planene med den da? Mer senk gjerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Fede bil med riktige felger! Virke strøken denne her! original motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 Superbeetle: Takk så mye:) ja d er et must med sorte lykter ja. planene er store for denne bilen. i første omgang blir d hvertfall m-teck2 front og hekk. så blir d vel coilovers, tykkere krengestag under og polyforinger. så kommer d mer motor og en del andre småting etterhvert som pengene gir meg lov til det:) Hylle: tusen takk for d:) Det er nok desverre orginalmotor ennå, til tross for rake rør til bakpotta og filter, men d merkes jo lite, hehe. værre motor kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Hylle: tusen takk for d:) Det er nok desverre orginalmotor ennå, til tross for rake rør til bakpotta og filter, men d merkes jo lite, hehe. værre motor kommer etterhvert hehe, høres bra ut! var forresten eg som kjørte den shabby e30'en med røde skilt igår, lå litt bak deg på vei ut til mekjarvik! har kje du ein m5 åg? syns eg såg deg kjøra ein her ein aen dag! -Hylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Meget pen bil Så veldig morsk ut i fronten å felgkanten var det ingenting å si på, størrelse?? Gleder meg til å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Hvor store felger er det egentlig? Kul bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Gratulerer med ny bil.. Må få litt mere senk så blir den grom den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Velkommen i touringklubben! Så bøs ut Viskeren bak, ligger den sånn standard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Grom bil! Brock blir aldri feil på E30. Skikkelig fin Touring dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 Hylle: åja så d er du som har den. hvor mye betalte du for den? det er broren min sin m5 . Det er 8.5x17 & 10X17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 Velkommen i touringklubben!Så bøs ut Viskeren bak, ligger den sånn standard? takker Nei viskermotoren er litt sliten så sist gang jeg brukte den så stoppa den der. det syns jeg var fint så den har ikke blitt brukt ennå, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Syns du kan selge de felgene til meg:D hehe, ellers fin bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Hylle: åja så d er du som har den. hvor mye betalte du for den? det er broren min sin m5 .Det er 8.5x17 & 10X17 ah, Fin den m5'en! Betalte ikkje så mye, vil helst ikkje sei pris! Den blei avskilta sept 06, og hadde jo litt mangler når eg fekk tak i ann, så då blei d kje mange lappene.. Motoren e i god stand, så då blir det turbo te vinteren! Ka motor du hadde tenkt deg i touringen? -hylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 m5'en ja, digger den bilen! ganske missunelig der ja, hehe Planen er en m20b25 som ska tvangsmates med litt trykk Har ikke helt bestemt meg for hvor mye hester jeg ska legge meg på, pga driverk. får ta d som d kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå