Gå til innhold

e36 coupe m-tech /// til salgs, ta kontakt ved intresse

Anbefalte innlegg

• Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

takk:) fargen er strøken i den avstand du ser den der. men er litt steinsprut skader. og 2bobler i lakken. Den skal hel lakeres ettervert i samma farge;)

Skrevet

Da liger sidskjørtene og venter på postkontoret, og ei pakke er på omlastningsentralen.

regner me at det blir lakering i mora. av sidskjørta mine, front og bakfanger til en annen.

• 3 weeks later...
Skrevet

har montert sidskjørt noen uker sida nå. noa klips som ikke er helt brae. kommer nye etter vert som forhåpentligvis ikke er like sprøe;)

par bilder etter vask.

bmwag196.jpg

bmwag186.jpg

Skrevet

hehe. invendig mangler det mye ja;) kommer ettervert:D

måte ha mæ nytt filter i dag, ¨da det vart høl i det svært brae jalla jalla filtere mitt¨ vart green i stedet for det.

overgangen til luftmengdemålern hade dem ikke. men fant en der som jeg syns så lik ut. var til opel vectra. og den paste rett på:)

Skrevet

i går satte jeg bilen opp på buker og lakerte bremsecalipterene sølv.

sjeket da også osen motor og gearkasse var. bunpankningen på motorn hadde begynt å svette. og så ut som en simring på gearkassa er på vei til å take for seg. så får ordne på det ut på her.

har også tatt av soting på bakrutene. kommer bilder da jeg får kamera mit hjem.

• 3 weeks later...
Skrevet

begynte å bli veldi lei vingen i sta, og fant ut at jeg skulle ta den av. gikk på me pianotråd, så ut som den var limt. kom halveis in og der kom je på en bolt. tok av vingen for det. 4 m10 bolter var brukt pluss lim. skrude vingen på.

får vente til jeg får penger til gtvingen

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...