BMW E36 coupe Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Meget pen bil dette:) Flott farge, er den så strøken i lakken som den ser ut til?
bmwe_e36 Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 takk:) fargen er strøken i den avstand du ser den der. men er litt steinsprut skader. og 2bobler i lakken. Den skal hel lakeres ettervert i samma farge;)
Simen! Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Nice doning det der med en deilig farge Syns du skulle hatt gt-spoiler på baklokket så har den vert perfekt
bmwe_e36 Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 kommer gt ettervert;) tenker i sluten av mai.
bmwe_e36 Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 Da liger sidskjørtene og venter på postkontoret, og ei pakke er på omlastningsentralen. regner me at det blir lakering i mora. av sidskjørta mine, front og bakfanger til en annen.
bmwe_e36 Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 har montert sidskjørt noen uker sida nå. noa klips som ikke er helt brae. kommer nye etter vert som forhåpentligvis ikke er like sprøe;) par bilder etter vask.
lloydsb Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Pent.. begynner og ligne en verdig bmw mangler litt innvendig, men utvendig. me like gratis
bmwe_e36 Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 hehe. invendig mangler det mye ja;) kommer ettervert:D måte ha mæ nytt filter i dag, ¨da det vart høl i det svært brae jalla jalla filtere mitt¨ vart green i stedet for det. overgangen til luftmengdemålern hade dem ikke. men fant en der som jeg syns så lik ut. var til opel vectra. og den paste rett på
bmwe_e36 Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 i går satte jeg bilen opp på buker og lakerte bremsecalipterene sølv. sjeket da også osen motor og gearkasse var. bunpankningen på motorn hadde begynt å svette. og så ut som en simring på gearkassa er på vei til å take for seg. så får ordne på det ut på her. har også tatt av soting på bakrutene. kommer bilder da jeg får kamera mit hjem.
bmwe_e36 Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 begynte å bli veldi lei vingen i sta, og fant ut at jeg skulle ta den av. gikk på me pianotråd, så ut som den var limt. kom halveis in og der kom je på en bolt. tok av vingen for det. 4 m10 bolter var brukt pluss lim. skrude vingen på. får vente til jeg får penger til gtvingen
bmwe_e36 Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 Noen nye sommer bilder: gt vingen blir bestilt etter på vis ingen har noen andre gode forslag;)
bmwe_e36 Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 Da er vingen bestilt!! har snart det jeg trenger for å få bilen heillakert nå. bare jeg finner en god lakerer i nærheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå