bmwe_e36 Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 har vurdert carbon panser men vet ikke. lakkering kommer til vintern er plan, skal ikke brukes på vinter noe mer så må vel få mer gamp okså takk for komentara.
bmwe_e36 Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 hmmm.... har du sota orange blinkers fremme? Så litt rare ut. Jeg synes derimot at det så litt tøft ut Sjeldent syn, noe som gjør det hele enda tøffere har sota di orginale oransje ja, syns d vart litt tøft sjøl. tror jeg skal prøve et helt sett i den stylen. og se ossen d blir.
bmwe_e36 Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 har kansje fått takk i lakerer nå, får svar i morgen:D
bmwe_e36 Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 ny plan venter me lakk til vintern, skal få tak i meg en vinter bil i år;) har blitt sur me pakka fra gs, men duker snart opp.
bmwe_e36 Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Skrevet Juni 25, 2009 i dag fækk je faktisk pakka!! nye blinkers er på nå! får ta bilder i morra
bmwe_e36 Skrevet August 18, 2009 Forfatter Skrevet August 18, 2009 lenge sia sist je oppdaterte:( har fiksa brake å ordna diverse greier litt i blant. men har generelt hat lita ti:( har hugd en 320 sedan akurat så har fått ganske mye deler nå planene fram over er ganske mange men får se litt etter vert. trur jeg begynner å få ti og sånn utover til å fortsette me litt støreting:D
Torek Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 hmmm.... har du sota orange blinkers fremme? Så litt rare ut. Jeg synes derimot at det så litt tøft ut Sjeldent syn, noe som gjør det hele enda tøffere har sota di orginale oransje ja, syns d vart litt tøft sjøl. tror jeg skal prøve et helt sett i den stylen. og se ossen d blir. Synes det ble helt konge jeg. Behold det sånn..
bmwe_e36 Skrevet August 19, 2009 Forfatter Skrevet August 19, 2009 de oransje vart itte så pene, men har nye som je skar prøve på en dag:)
bmwe_e36 Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Da har je montert sidskjørta orntli på nytt. bytta klips. var veldi sprøe dom je fikk me, så je bytta ut dem: )
///Mysild Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 en gang til? ja, jeg forstår hva du skriver, men bokmål eller nynorsk er skrivemåten på forumet her
bmwe_e36 Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 hehe. da skal jeg prøve på nytt:p vansklig å skrive bokmål syns jeg. Da har jeg gjort en jobb i dag, som jeg skulle ha gjort for lenge siden. men har ikke gjort det før i dag. jeg har montert sideskjørtene bedre. klipsene jeg fikk med, skjørtene var veldig sprøe. Så jeg skiftet ut dem med nye!! bedre nå?
///Mysild Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 helt topp ja, kopiklips kan knekke fort, orginale er myke som gummi hehe
bmwe_e36 Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 hehe Angrer mye på at jeg ikke kjøpte orginale sidskjørt okså. Ettersom bak og front fanger er orginale:p Må kjøpe det da jeg skal lakere bilen;)
bmwe_e36 Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 I dag har jeg bestilt ny brake vaier og topp deksel paknings sett. skal ta av topp dekselet og skifte pakning, sveter litt i enne kanten. og ta en sjekk om alt er som det skal være dær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå