Gå til innhold

e36 coupe m-tech /// til salgs, ta kontakt ved intresse

Anbefalte innlegg

Skrevet

tja ikke så mye. har hatt kyssesjuken, så har vøri dårli med energi.

har fått tak i motor bokk i dag. så begynner vel me m50 motorn i helga tenker je :D

• Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da er blokka lakert :D bilder kommer etter vært. så planer vel den og toppen til uka en gang tenker jeg.

har også bestilt meg litt deler i dag også, kom på 6500 ;)

Skrevet

Et par bilder og litt info ;)

ikke så mye og se på men er da noe:p

jimfredrik028.jpg

jimfredrik026.jpg

litt info:

ikke alle delene jeg bestilte var på lager, så må vente litt.

men gjør ikke så mye, for da kan jeg lakkere deksler og vaske alle deler veldi nøye.

blir noen små modifseringer okså. Skal bruke m50b25 veiv tenkte jeg. har lest at det skal gå og blir 2,3 l i stedet fo 2,0 l. tenkte det var vært forsøke og prøve;)

Skrevet

blir ikke turbo til og begynne med. men kommer vel etter vært;) tenkte jeg skulle få i stand denne motorn med litt små snacks. Så gjøre karosseri, interiør og understel ferdi. så får jeg se hva jeg gjør etter det.

har også begynt med å polere bunnpanna i dag. skal fortsette med det i morra oxo.

Skrevet

da begynner bunn panna og bli litt blank. men har ikke utstyr til å få det helt 100% men tror den er blank nuk til å være bunn panne;)

ser kansje litt møkete ut, men er bare av skinet, er helt ren

IMG_9055.jpg

Skrevet

takk takk, kan jo ta noen ;) glemte av et par ting, så får ikke montert så mye enda. men har bestilt tinga fra gs. Så var je en liten tur inom biltema og kjøpte noa små ting i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...