bmwe_e36 Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 Da fikk jeg en mail av han jeg skulle kjøpe interiøret av. at han hadde solgt det til en annen. skjet hadde blitt enige om at je skulle hente det til søndagen: rop ut vis dere har vader eller sport interiør til salgs
bmwe_e36 Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 Ja sjed litt siden sist. nå har jeg tatt ut forstolene. har andre som skal in. har ordnet og fikset veldig mye ting som ikke har vært rikti. fått festa dashbord og midtkonsol og en del andre ting. får noe små deler snart som er bestilt. bilder kommer mot hælja da ting har forandret seg.
///Mysild Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 grei bil, gode planer, men senk mer, få vekk det stygge greiene der grøftelys og kjølekanaler skal være og få bort engansgrillnettingen, og potta hører til en civic
bmwe_e36 Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 Liten update: vinter felgene gikk i vasken da je kjørte på en stein etter grusveien. to av felgene er kass. skadene på ene er alt for stor til å reparere. så da må jeg bruke orginal felga intilvidere. Så frdag den 31 gikk, klokka med da je skulle til arbe. fikk takk i ny klokke etter arbe. eineste som jeg fikk takk i var disel klokke. høy utveksling. så kan jo ikke hengen ut på sladd i andre noe mer. men får kjøpe annen etter vert. angående m3 styling. kommer jeg til å kjøpe alt etter nyttår. samt ny frontfanger. bakpotta blir borte i løpet av neste uke. jeg må senke mer ja. men har ikke alverdens av økonomi, med 40 kr i timen. disel se sotinga er borte. har også andre stoler i bilen. paste rett i me sparco stol understel. kommer vader da økonomin til sier det. men skal satse mest på utsiden av bilen nå.
Rabies Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 grei bil, gode planer, men senk mer, få vekk det stygge greiene der grøftelys og kjølekanaler skal være og få bort engansgrillnettingen, og potta hører til en civic Kjeften din sondre... Jeg har og bare 1 rør! *Fornærma nå*
bmwe_e36 Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 det spørs jo en del på størelsen da. kan jo få in 2 brød i potta mi. og det hører til japanske biler.
///Mysild Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 grei bil, gode planer, men senk mer, få vekk det stygge greiene der grøftelys og kjølekanaler skal være og få bort engansgrillnettingen, og potta hører til en civic Kjeften din sondre... Jeg har og bare 1 rør! *Fornærma nå* hahaha... er ikke vits med to rør på din, bilen lager ikke nok eksos
Rabies Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Viss man har viljestyrke og tungt høyrebein så skal det nok gå
bmwe_e36 Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 har funnet rustfri rør emne til bakpotte hjeme nå. så blir vel sveising i kveld tenker jeg. så kommer jeg til å reparere diffen jeg ødela, har bitter nok til det nå. ettersom jeg har 2 320 differ. ene har solhjule gått på og den andre er litt sliten men soljule helt. så er en small sakk.
bmwe_e36 Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Nå er orginal diffen igjen i bilen og funker fint. Har også anen eksos stuss på. I morra skal det lages ei god og fin basskasse til bil'n. ettersom je itte får me snowboardet slik det er nå. har en go plan. vanslig å forklare men kommer bilder da jeg har gjort ferdig det. ///Mysild nå blir det mer senk. demperne bak er på vei til å take for seg selv. så mest sansynlig blir det kjøpt med neste løning. men mye er det jeg skal senke?
Disaster Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Nå er orginal diffen igjen i bilen og funker fint. Har også anen eksos stuss på. I morra skal det lages ei god og fin basskasse til bil'n. ettersom je itte får me snowboardet slik det er nå. har en go plan. vanslig å forklare men kommer bilder da jeg har gjort ferdig det. ///Mysild nå blir det mer senk. demperne bak er på vei til å take for seg selv. så mest sansynlig blir det kjøpt med neste løning. men mye er det jeg skal senke? Skål til deg og
Nøstbakken Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Kjekk bil du har .. liker planen dine.. M-plast er viktig..
bmwe_e36 Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 m plast er stygg viktig. kommer nuk over nytår en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå