Ssbmw Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Det var jo synd.. hvordan klarte du dette da?
bmwe_e36 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 ja, litt ivri og putta in 3 på retur sladd så da gikk det litt gæli;)
bmwe_e36 Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 men. bilen kommer ikke til å bli bygd opp på nytt, fikk ikke kjøpt den til bake fra forsikrings selskape. men er det noen som har en e36coupe, eller en grom e30 kontakt meg snarest!!
lloydsb Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 men. bilen kommer ikke til å bli bygd opp på nytt, fikk ikke kjøpt den til bake fra forsikrings selskape. men er det noen som har en e36coupe, eller en grom e30 kontakt meg snarest!! Kjedelig er det.. Verdt i lignende situvasjon selv. Når man tar skaden på kasko kan man ikke kjøpe bilen billig tilbake uheldigvis. Jeg ville og det med min gamle, men. Skal bli spennende og se hva du får taki nå Hold oss oppdatert!
bmwe_e36 Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 ja, ser etter en litt sabby, e36 320 coupe. men av diverse årsaker så har jeg maks 50000 lapper som kan brukes på bil. resten av penga som kommer fra forsikring går til og ned betale resten av gjelda mi.
///Mysild Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 hvorfor er det ingen som lærer... når man har lån på bil BØR man ha kasko... slik at man vet at man slipper gjeld etter at bilen er grusa... men men... kanksje du husker det til neste gang? en kamerat sitter med to smelte biler, og 90k i gjeld synd med bilen btw!
lloydsb Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 hvorfor er det ingen som lærer... når man har lån på bil BØR man ha kasko... slik at man vet at man slipper gjeld etter at bilen er grusa... men men... kanksje du husker det til neste gang? en kamerat sitter med to smelte biler, og 90k i gjeld synd med bilen btw! Jeg har ikke fått med meg at han har, eller ikke hadde kasko? Men mysild.. uannz.. F.eks får han 50 k igjen får bilen av forsikringsselskapet. og betalte 75 får det sier det seg selv at det blir gjeld på bilen uannsett om man har kasko eller ikke. (blir bilen tatt på kasko og blir kondømt (dvs at du har bulk\vraka bilen elns) får man ikke LOV til å kjøpe tilbake bilen av forsikringsselskapet)
bmwe_e36 Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 har kasko, men du misforsto litt. har fått igjen 67000. og 17 lapper av d, får morsan og farsan til bake. ettersom jeg har lånt det av dem. da sitter jeg igjen med 50000 tusen. som jeg kan bruke på bil. og en ting til, ga under 50000 tusen for bilen!
lloydsb Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 har kasko, men du misforsto litt. har fått igjen 67000. og 17 lapper av d, får morsan og farsan til bake. ettersom jeg har lånt det av dem. da sitter jeg igjen med 50000 tusen. som jeg kan bruke på bil. gammel var den og langt hadde den godt? Syntes du fikk mye igjen! Første prisen de ville betale får min var 50 k, men forhandla.. Gjaldt en 95 mod coupe med tomatgir,skinn godt 187k cirka
///Mysild Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 aha.. okey... da har du jo sikra deg allikavel hehe....
bmwe_e36 Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 var 92 gått ca 280. syns d var helt greit. bære je får taki en bil fort som over hodet mulig. da penga kommer in på konto.
lloydsb Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 var 92 gått ca 280. syns d var helt greit. bære je får taki en bil fort som over hodet mulig. da penga kommer in på konto. bortsett fra utgiftene du har putta i den.. tjente du egentlig på det.. du hadde aldri fått det får den hvis du hadde solgt den før det skjedde.
babjorn Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Må si det var sykt bra fra forsikringas side å utbetale så mye for en 92 model som hadde godt så langt...men men var jo bra deal det,godt det ikke ble noen person skader.
bmwe_e36 Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 ja, har vært og tatt ut setene og resten av anleget i dag, fikk faktisk ta ut setene. bare jeg la dom orginale med. bilder kommer ut på kvelden. Er i verkstede og bygger om litt. har fått fres, koldsag og dreibenk nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå